Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Solaris Urbino 12 III

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.03.2014, 08:48 przez Kuba!.)

Rozmiar kierownicy jest jak najbardziej ok. Kształt nadal do poprawy, bo coś jest nadal nie halo. Sam pulpit wygląda na tym screenie bardzo dobrze. A dlaczego? Bo nie widać tekstury poszycia. Mówię wam. Lepiej tą teksturę poszycie samemu zróbcie w paincie, czy gimpie, bo ta obecna psuje efekt tego pulpitu. Oprócz tego dodajcie cienie . PZDR;)
Odpowiedz


Mi nadal nie pasuje. Jak fototekstury, to po całości, a nie przyciski i zegary walą po oczach, reszta paitowy szaro-czarny kolor. Tam się z kimś wcześniej nie zgadzam, że fototekstury to potęga. O ile cały pulpit jest fototeksturą to tak - materiał deski, przyciski, wywietrzniki, podłoga. Jeśli połowa jest paintem, a połowa fototeksturami, to wygląda to tragicznie, jakby ktoś pomidory na naleśniku poukładał. Jak nie dacie rady zrobić wszystkiego w fototeksturach, to ja bym proponował zrezygnować z nich całkowicie. Dobrze sztucznie oteksturowany pulpit będzie moim zdaniem bardziej naturalny niż to.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl
Odpowiedz


Tylko tak się składa, że tutaj wszystko jest ze zdjęć. Przyciski, te nawiewy, kierownica, a obudowa to zawsze problem, ale też nie jest to jednolity kolor z zwykłego programu graficznrgo, bo po prostu zaraz by wyglądało paintowo...
~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
Odpowiedz


Ja bym proponował takie rozwiązanie:
- tekstura poszycia taka jak obecnie, ale ciemniejsza, gęstsza i po bakingu, aby załamania i miejsca montażu przycisków itp. były wyraźniejsze, a miejsce pod kierownicą nieco zacienione;
- tekstury przycisków i kontrolek (ale nie zegarów) z programu graficznego - obecne są niewyraźne i w zasadzie z każdego zdjęcia wyjdą niewyraźne. Jak chcecie to mogę wam zrobić tekstury tych elementów na podstawie fotek, gwarantuję, że będzie to lepiej wyglądać (a na pewno nie paintowo). No, chyba że @gocek szykuje już coś lepszego ;)
- kierownicę wypadałoby wymodelować od nowa - chociażby po tym zdjęciu: http://infobus.pl/busblog/img/19/2012_1.jpg widać że kształt jest coś niezbyt dobry - przykładowo, obręcz jest za cienka.
Odpowiedz


Moim zdaniem tek kokpit jest nie wymiarowy do całego modelu. Ja bym jeszcze ciut powiększył.
Od kołyski, aż po grób!
Jedno miasto! Jeden klub!
Za te barwy, za tą Stolice!
Pójdą w bój wierni Legii kibice!
Odpowiedz


Chyba nikt jeszcze o to nie pytał, a według mnie sprawa jest bardzo ważna. Jak wygląda optymalizacja tego modelu? Jest ciężki? Do jakiego modelu można go pod tym względem, mniej-więcej, przyrównać?
Odpowiedz


Trudno mi to ocenić, ponieważ mam dobry komputer, ale z tego co Aragok mówił, to model raczej należy do tych lekkich.
~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
Odpowiedz


İmage
Poprawiłem nieco obicie deski, myślę, że wygląda lepiej.
Screen z innej perspektywy lepiej oddaje kształty wszystkiego.
~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
Odpowiedz


Tekstury lepsze, ale nadal nie powiększone. Serio to wydaje się ciut przy małe do całego modelu ;c
Od kołyski, aż po grób!
Jedno miasto! Jeden klub!
Za te barwy, za tą Stolice!
Pójdą w bój wierni Legii kibice!
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26.03.2014, 18:13 przez Bródnowszczak.)

Ogółem źle nie jest, tylko wydaje mi się ten pulpit trochę za mały w stosunku do modelu.;) A tak poza tym, to już doczekać się nie mogę, kiedy pośmigam sobie nim po Szczecinie czy Warszawie.:D
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
4 gości