[OMSI 2] Solaris Urbino 15 III |
Wróciłem do Blendera 2.49a
![]() A teraz zmiana tematu, zrobiłem już profilowanie dachu i boków o to screen z prac w razie ewentualnych rzeczy w tym profilowaniu co by można jeszcze w nim poprawić proszę pisać bo jak ogłoszę że to wersja 1.0 to już nic w nim nie będę zmieniał ![]() ![]()
Bardzo ładnie!
Poniżej kilka fotek jak to przetłoczenie powinno się łączyć ze ścianą przednią i tylną:
(27.09.2014, 21:53)grubyw111 napisał(a): A nie miałeś najpierw robić 15? Tak jak napisał Kamil5560 najpierw wyjdzie SU15 ale po daniu modelu do przenoszenia do gry, od razu zajmę się modelowaniem bryły SU18, a niestety u nas w Sosnowcu mało jeździ SU18 i ciężko na nie trafić, a żeby coś zrobić trzeba to widzieć żeby autobus był zbliżony do oryginału. Bo ja, i z całą pewnością wy nie chcemy żeby autobusy Solaris Urbino III generacji wyglądał jak II czy I generacji, bo to będzie praca bez sensu i wtedy by można zadać sobie pytanie: Po co robić coś co nie ma sensu i nie jest zbliżone do oryginału ????. Dla tego prace tyle trwają i bryły które wybrałem posiadają masę błędów i nierówności, a po co wydawać coś co jest brzydkie i nikt nie będzie chciał tym jeździć. Trzeba zrobić coś ładnego i naprawdę fajnego i żeby było miło jeździć Solarisem, tak jak mój wujek mówi "Solaris Urbino jest wygodny i przyjemny i nie chcę jeździć innymi autobusami" i chcę żeby moje SU były takie właśnie, ale na to trzeba niestety czasu. A po wyjściu SU15 reszta SU to tylko kwestia czasu będzie, ponieważ już będę miał gotowy model i będę wiedział już co i jak zrobić. Więc proszę o pomoc i wyrozumiałość. Z góry dziękuję i pozdrawiam ![]()
O to kilka screenów z prac w Blenderze, załamanie ścian bocznych łączących dach i profilowanie dachu:
łączenie ściany lewej z dachem: ![]() łączenie ściany prawej z dachem: ![]() i profilowanie samego dachu: ![]() Myślę że się podoba nie długo screeny z prac nad tyłem ![]()
Musze powiedziec ze to jest super praca
![]() ![]() Ja zycze jeszcze duzo powodzenia w dalszych prac, i mam nadzeieje ze zadnych problemow nie bedzie ![]() (Takie pytanie mam na ktore nie trzeba ale odpowiadac, i chce tylko z ciekawosci wiedziec. Czy zrobisz do Autobus'ow tez Font'y do rejestracji bo do tej pory (chyba) zadnej nie ma? ) ![]()
(30.10.2014, 13:42)Sebek821 napisał(a):Powiem szczerze nie da rady z tego względu że psuje całą bryłę bo Blenderze 2.49a jest do 0,001, a w Blenderze nowszym jest do 0,0001 i z tego względu psuje bryłę przy zmianie na starszego Blendera. Konsultowałem to z osobami z GraphicAll oficjalnej strony Blendera. Więc nie da rady przeskakiwać z Blendera nowszego na Blender starszy bo popsuje to model, a na odwrót nie robi to żadnych problemów. Na nowszy można się przestawiać z nowszego na starszy nie da rady(25.09.2014, 20:32)MatOgo14 napisał(a): Niestety, ale blender 2.69 nie jest wogóle kompatybliny z wcześniejszymi wersjami, dodatkowo przy konwercie do .x wyrzuca teksture. Więc do tworzenia modeli do OMSI nadaje się jedynie wersja 2.49. ![]() Wiem co mówię doświadczyłem tego na własnej skórze ![]()
Z gorącej taśmy Blendera efekty pracy nad modelowaniem tyłu przez kolegę Alka dla mnie bomba kawał dobrej roboty i obiecana nagroda musi być
![]() Tak się ma tył SU15: ![]() A co wy na to ????.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
3 gości |