Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Solbus SN11M [Nowe info 23.12.2019]


Bo może. Nie widzę problemu w podpięciu kasownika R&G do sterownika R&G.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz


(29.11.2014, 11:26)Nick™ napisał(a): Bo to są dwie inne felgi. Koła są dobrze oteksturowane. I przyjmijmy że wzoruję się ma stanie obecnym a nie sprzed kilku lat.

(25.07.2015, 17:58)Nick™ napisał(a): İmage

Taka nieoficjalna prezentacja nowej tex kasownika. Lewa-stara/prawa-nowa.
A odchudziłeś go trochę? Ciężki on jest z tego co pamiętam...
Odpowiedz


@Wikary: Z tego co pamiętam, to nick pisał na czacie, że jeden kasownik ma ~500 poly:P
OS: Windows 11 Pro 64-bit
CPU: AMD Ryzen 7 7700
RAM: 32 GB Kingston Fury 6000 MHz
MOBO: MSI B650
GPU: AMD Radeon RX 7800XT 16 GB
D: 2 TB Kingston KC3000
Odpowiedz


A ja chciałbym spytać o 2 rzeczy, bo nie wiem czy to zostało zauważone, czy też nie.
Mianowicie,czy ta dziura jest tutaj specjalnie?
[Obrazek: 15576932163262859295.png]

Oraz czy tutaj ta linia łącząca nie powinna się kończyć tam dalej?
[Obrazek: 91938072320279200235.png]
[Obrazek: t8ze.png]
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.07.2015, 18:08 przez Nick™.)

Odnośnie tej "dziury" - brak tekstury. Odnośnie linii łączącej, ona ma iść do samego końca prostopadle boku pulpitu aż do poprzecznej "szafy". Zostało to wyrównane. Model ma obecnie 130 tys polygonów. Jak na moje pierwsze solidne modelowanie (odejmując karoserię Kajota i fotel STER), to i tak udało mi się uzyskać w miarę przyzwoity (przy tylu szczegółach) wynik. Modelowane nic już nic nie będzie. Obecnie przed konwertem trwają tylko prace nad teksturami.
[Obrazek: 71972199532229830538.png]
Odpowiedz

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27.07.2015, 21:54 przez Captain Claw.)

Tak na brak tekstury to to raczej nie wygląda, no ale niech będzie.
W ogóle jeśli to brak tekstury, to podłoga jest teksturowana osobnymi kwadracikami? Toć to model będzie ciężki. Czemu ta podłoga jest poszatkowana.
Co do tych kasowników to mógłbyś też zrobić wersje z nowymi, bo tak trochę kiepsko z tym.
[Obrazek: t8ze.png]
 Podziękowania za post: solari-adi(+1)
Odpowiedz


İmage
İmage
İmage
İmage

Powinien to już być ostateczny kolor i odcień poręczy. Envmap powinien dokończyć, ewentualnie się poprawi odcień. Do uzupełnienia (wymodelowania) uchwyt kasowników biletowych. Po tym biorę się za poprawianie sufitu (tekstur, ewentualnie drobne poprawki w bryle).
İmage

Powoli już w OMSI.
[Obrazek: 71972199532229830538.png]
 Podziękowania za post: Aragok(+1)
Odpowiedz


@nick: Świetnie to wygląda! Prawie nie różni się od modelu w Blendzie.

Pytania:
1. Masz jakieś dźwięki?
2. Jakie są dane techniczne tego busa w realnym świecie?
Pozdrawiam.
blah
Odpowiedz


@up:
2. http://www.solbus.com.pl/pl/produkt/9/so...wersja-11m
Pozdrawiam Przemo
 Podziękowania za post: Mervin(+1)
Odpowiedz


@Mervin Będą dźwięki;). No nick świetnie się zapowiada ten autobus.
[Obrazek: PKS_Elblag-logo-81C9DC8F64-seeklogo.com.gif]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: