[OMSI 2] Solbus SN11M [Nowe info 23.12.2019] |
(24.10.2015, 13:57)sgo napisał(a): Żałosne to jest. Potem żeby wybrać wóz do jazdy będziemy szukać przez godzinę normalnego pojazdu, jeżdżąc po grundorfie...Coś w tym jest, można to przecież zredukować trzykrotnie poprzez opcję "Stan pojazdu" wbudowaną w OMSI 2. Zastanawiam się też, czy nie można zrobić jednego gołego modelu i każdy repaint by miał swoje własne usterki i inne bzdety pod [setvar] - byłoby przejrzyściej.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Najprawdopodobniej wszystko będzie funkcjonować na [setvar]. W najbliższym czasie poprawię koła (w tym zrobię kołpaki), poprawię cień, uzupełnię lusterka i będę działał z realnymi odbiciami wewnątrz i podziałam z odbiciami na zewnątrz.
Doszły kołpaki i poprawiłem rozstaw kół. ![]() Żeby nie robić spamu: @MAZak (post niżej): Tak ![]()
Design tych kołpaków jest co najmniej dziwny. Wykonane dobrze przez ciebie. Tylko kto je wymyślił?
Procesor: -
RAM: - Karta Graficzna: - System Operacyjny: - https://www.youtube.com/watch?v=-VRtaqCh-08 |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |