| [OMSI 2] Sprinter S3D-Pack | ||||||
(04.10.2025, 00:07)dominikrytel092@gmail.com napisał(a): W której sekcji można pobrać tego sprintera? Wiem że na DC ale jest kilka sekcji i nie wiem w której:( Cześć! Sprintera można sobie pobrać w tej sekcji: sobol-wip-showroom
Mam jedno pytanie, mianowicie przejechałem się Spinterami prezentują się zacnie przyciski odworowane w 100%, jeśli chodzi o wyświetlanie kierunku to czy w obecnych wersjach jest dostępny już wyświetlacz czy po prostu nie potrafię znaleźć setvara do niego? Czy w ostatecznej wersji będzie wyposażony w dykte kierunkową tak jak to jest w większości "prywaciarzy" w kraju?
Też się wypowiem na temat tego modelu. Nie ukrywam że ciężko było uwierzyć żeby ktoś się podjął i zrobił taką ogromną robotę, zwłaszcza przy Sprinterach. Dźwięki niech zostaną jakie są. Bo nawet pasują do tego busa. Mam nadzieję że nadejdzie kiedy czas współpracy i nowe pojazdy, zwłaszcza chodzi mi o MAN TGE Mercus oraz Mervedes sprinter mercus, oba te pojazdy z automatycznymi drzwiami z przodu i z tyłu, ponieważ ostatnio te busy stały się popularne. I jeszcze wracając do W906... Czy da się jakoś zmienić sposób tworzenia malowania? Zamiast pliku .tga niech by był np. JPEG? Żeby paintem można było łatwiej zrobić własne malowanie. Pozdrawiam autora tego modelu oraz wszystkich tych którzy już zdążyli go przetestować.
polecam zainstalować paint neta. Jest darmowy, jego obsługa jest bardzo prosta, a sam program pozwala na bardzo wiele.
[wymoderowano - Ik132]
2.1. Wulgaryzmy /+70%
Jestem na prawdę pod wielkim wrażeniem, że postanowiłeś całkowicie wyremontować stary model sprintera sprzed 10 lat, który został stworzony przez ruskich twórców i doprowadzić go do ładu.
Przetestowałem go na Grundorfie i na prawdę czuć, że się jedzie prawdziwym Sprinterem! Wszystko pięknie odwzorowane zwłaszcza wnętrze jak i cały kokpit. Czekam na kolejne wersje i poprawki!
Tak jak było obiecane, tak też się dzieje - wersje miejskie zaczynają powstawać. Tutaj wersja pół-realna bazowana na zabudowach ProBus / VDL, które nadal miały drzwi po obu stronach, ale za to są wyposażone w drzwi odskokowo-przesuwne (ventury), oraz mają konfigurację wnętrza miejską. Pół-realna dlatego, że ogarniając wnętrze niespecjalnie przejmowałem się robieniem tego co widziałem na zdjęciach 1:1, bo i tak tych wersji był pierdyliard, więc uznałem że zrobię tak, żeby to wyglądało względnie dobrze. Juzek przygotowuje karoserie do wersji City produkowanych przez MB MiniBus GmbH, więc tam pojawią się te bardziej 'realne'. Prawdopodobnie skuszę się też na wersje typu Mercus (1-2) ze schodkami z przodu i z niskim pomostem z tyłu.
![]() ![]()
[wymoderowano - Ik132]
2.1. Wulgaryzmy /+70%
Kolejne nowe wersje które sie szykują w przyszłej aktualizacji:
Travel 45: ![]() ![]() ![]() Kutsenits City Light: ![]() ![]() Na pewno pojawi się jeszcze kilka wariacji wersji Travel, oraz wersja City 35. Co do pozostałych możliwych na razie nic nie obiecuje poza tymi które były prezentowane.
[wymoderowano - Ik132]
2.1. Wulgaryzmy /+70%
Mam pytanie. Może i nie na temat albo może było to napisane ale nie doczytałem. Czy byłby możliwy jakiś mercus który ma z przodu jedne drzwi a z tyłu podwójne?
(11.10.2025, 14:12)dominikrytel092@gmail.com napisał(a): Mam pytanie. Może i nie na temat albo może było to napisane ale nie doczytałem. Czy byłby możliwy jakiś mercus który ma z przodu jedne drzwi a z tyłu podwójne? Prawdopodobnie skuszę się też na wersje typu Mercus (1-2) ze schodkami z przodu i z niskim pomostem z tyłu.
#dyktanigdyniezgasnie
Mam parę pytań odnośnie dodatku. Na tyle, na ile znam się na "ulepszeniach" Mercedesa Sprintera (a nie znam się w ogóle).
Pierwsza pytanie - czym różni się zabudowa Kutsentisa (jakkolwiek się to odmienia) od zabudowy MiniBus GmbH? Różnice są tylko w rozplanowaniu wnętrza pojazdu, czy może z czymś innym? Pytanie głównie informacyjne, ponieważ tak jak z Mercedesami Sprinterami City miałem niegdyś do czynienia dość dużo, tak Kutsentisa znam tylko i wyłącznie ze zdjęć. Druga pytanie - jak będzie prezentować się kwestia personalizacji wnętrza (siedzeń, ewentualnie systemu informacji pasażerskiej, aczkolwiek jest to dla mnie drugorzędna kwestia)? Jeżeli dobrze pamiętam, Mercedesy Sprintery jeżdżące w GPA (te montowane przez Mercusa) nie posiadają "miejskich" siedzeń, tylko te "podmiejskie". Myślę, że fajnym pomysłem byłoby stworzenie właśnie takiego minibusa, przystosowanego głównie do ruchu lokalnego. Wersje Travel i Transfer, kojarzone przede wszystkim z ruchem średnio- i długodystansowym to moim zdaniem nie to samo. I trzecia sprawa - czy zastanawiałeś się nad dodaniem setvaru umożliwiającego przeniesienie wyświetlacza bocznego z górnej części okna na dolną, tak jak na przykład w poznańskich Mercusach? O samym modelu lepiej niż ja wypowiedzieli się moi przedmówcy. Liczę również po cichu na domknięcie kwestii stworzenia wszystkich wersji długościowych Sprintera (Transfer 55, Travel 55 i 65) i ewentualnie zaimplementowania przesuwnych drzwi w wersji Transfer - dawno temu w okolicach Międzywodzia widziałem takiego minibusa - wtedy będę całkowicie spełniony. Powodzenia w dalszych pracach! | ||||||
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |


![[Obrazek: trfa5dL.jpeg]](https://i.imgur.com/trfa5dL.jpeg)
![[Obrazek: j5BueAw.jpeg]](https://i.imgur.com/j5BueAw.jpeg)
![[Obrazek: nkz2yPP.jpeg]](https://i.imgur.com/nkz2yPP.jpeg)
![[Obrazek: Cjh8zaZ.jpeg]](https://i.imgur.com/Cjh8zaZ.jpeg)
![[Obrazek: nQIkjsb.jpeg]](https://i.imgur.com/nQIkjsb.jpeg)
![[Obrazek: noWWxjA.jpeg]](https://i.imgur.com/noWWxjA.jpeg)
![[Obrazek: rLXai1h.jpeg]](https://i.imgur.com/rLXai1h.jpeg)