Zamknięty 
 
Ocena wątku:
  • 22 Głosów - 4.23 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Starachowice (v3.0)
Autor Wiadomość

Wielka Polska
Zasłużeni
Liczba postów: 883
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 516
Post: #1
Starachowice (v3.0)
Cieszę się, że kolejna mapa, w którą miałem swój wkład została wydana. Jedna z lepszych polskich produkcji, spory progres w porównaniu do drugiej wersji. Polecam.

skawek w dniu 06.12.2016 o 21:28 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Pierwszy post został skasowany ze względu na decyzję Autora. Opinie pozostają w dziale.



[Obrazek: beztytulu_saxpapa.png]
14.11.2015 17:25
Szukaj postów

Ten od brzydkich tekstur
Użytkownicy
Liczba postów: 554
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 1073
Post: #2
RE: Starachowice (v3.0)
Pora na ocenę.

Jak na razie przejechałem się na linii 18 i muszę powiedzieć, że jakość wykonania Starachowic jest bardzo wysoka (ładne ulice, budynki). Jeśli to jest realna mapa, to czułem się jakbym jechał po prawdziwych Starachowicach (chociaż tam nie byłem:P). Wszelkie tekstury na budynkach, reklamy, genialne!

Moja ocena 10/10, +1 dodatkowy punkt za cały download bez braków (albo to ja wszystko posiadam? :iksde:)

Gratuluję udanej mapy.:)

14.11.2015 18:35
Szukaj postów

Zbanowany
Zbanowani
Liczba postów: 69
Dołączył: 02-2015
Post: #3
RE: Starachowice (v3.0)
A czy w tej wersji została poprawiona optymalizacja mapy? Bo w poprzedniej miejscami lagowało.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.11.2015 19:50 przez Spons_.)
14.11.2015 19:39
Szukaj postów

Ten od brzydkich tekstur
Użytkownicy
Liczba postów: 554
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 1073
Post: #4
RE: Starachowice (v3.0)




Spons_ w dniu 27.02.2016 o 08:36 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Dodałem również do pierwszego posta.


14.11.2015 20:25
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 308
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 131
Post: #5
RE: Starachowice (v3.0)
Według mnie mapa na mocniejsze sprzęty, pamiętam jak grałem na poprzedniej wersji to co jakiś czas przycieło tak teraz jest to nie do wytrzymania.


[Obrazek: WXB9WwI.png?1]
14.11.2015 21:58
Szukaj postów

Przyszły Logistyk
Użytkownicy
Liczba postów: 185
Dołączył: 05-2014
Podziękowań: 18
Post: #6
RE: Starachowice (v3.0)
Przejechałem się linią nr 18 i było naprawdę fajnie:) Niestety tak jak kolega wyżej odnotował, optymalizacja poszła w dół. Aczkolwiek jeszcze da się przeżyć; krótko mówiąc będę jeździł sobie lżejszymi autobusami i już;) Tak czy owak polecam mapę;)
Pozdrawiam, Shadow


[Obrazek: 2642er7.jpg]

Najważniejsze jest to, abyś nie poddawał się przez to, co sądzą o tobie inni ludzie.
14.11.2015 22:09
Szukaj postów

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 4
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 1
Post: #7
RE: Starachowice (v3.0)
U mnie komputer szału nie robi (ponad 5 lat) i podobnie chodzi jak Szczecin czyli FPSy na poziomie 22-28. Przejechałem 18 i 21 ogólnie bardzo polecam, fajne ciasne zakręty, dużo rond, jestem zadowolony. Instalacja bardzo dobrze zrobiona, wszystko wkleiłem i wszystkie tekstury są wyświetlane prawidłowo, duży plus za paczkę z brakującymi elementami, coś takiego powinien dołączać każdy twórca gry, wtedy nie byłoby problemów.
Polecam!

14.11.2015 22:28
Szukaj postów

Kąstal Hożuf
Zasłużeni
Liczba postów: 272
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 497
Post: #8
RE: Starachowice (v3.0)
Po przejażdce po liniach 18 i 21 zdecydowałem się na ocenę. Na plus napewno to, że jest to mapa realna. Na ile realna? Ciężko mi to ocenić. Do wyboru mamy 3 linie - co sprawia że mapa nie znudzi się tak szybko, przynajmniej w teorii. Sama jazda jest dosyć przyjemna, tereny są zróżnicowane. Atutem są także obiekty dedykowane. Jednak nie wszystko jest aż takie kolorowe. Podczas streamowania fpsy w jednym miejscu spadły mi do 12, mimo że na reszcie mapy ilość klatek oscylowała w granicach 25. Ponadto autorzy wybrali dziwny sposób walki z trójkątami powstającymi w wyniku korzystania z radiusów, mianowicie "kwadracenie wybiórcze". Troche dziwnie to wygląda gdy na środku ronda mamy sześciokątną wysepkę a 30 metrów dalej idealnie płynne krawężniki przy zatoczce. Ponadto miejscami występują oryginalne tekstury chodników i asfaltu, ale przez ich różnorodność nie rzuca się to zbyt w oczy. Od oceny liczbowej się powstrzymam, aczkolwiek mapę polecam każdemu, zwłaszcza że na nadmiar map realnych polska scena OMSI nie cierpi. Wielkie gratulacje dla autorów:D

Pozdrawiam,
Ogon.

14.11.2015 23:07
Szukaj postów

Zbanowany
Zbanowani
Liczba postów: 84
Dołączył: 01-2014
Post: #9
RE: Starachowice (v3.0)
Jako ciekawostkę możemy podać, że mapę zaczęliśmy 14.06 a skończyliśmy 14.11, po czym ją wydaliśmy. Trwało to równe 5 miesięcy, mogło trwać krócej gdyby nie problemy osobiste.

Ogon,

W którym dokładnie miejscu FPS-y spadły Ci do 12? Co do kwadracenia, zajmiemy się tym w poprawce (im więcej błędów nam zgłosicie, tym więcej poprawimy, zachęcamy). Mapa jest na tyle realna na ile pozwolił edytor oraz obiekty, układ drogowy jest w 100% realny. Słyszałem że nie spodobała Ci się wiata na Dworcu- zostanie wymodelowana od nowa, bo w realu ją wyremontowano. Nad texturą aslaftu pomyślimy poźniej:P

14.11.2015 23:19
Szukaj postów
 Podziękowania za post: xkulfi

Kąstal Hożuf
Zasłużeni
Liczba postów: 272
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 497
Post: #10
RE: Starachowice (v3.0)
Co do tekstury wiaty, to nie przypadły mi do gustu słupki - po prostu wyglądają sztucznie. A jeśli chodzi o spadek fpsów to jutro dokładnie dam znać, gdyż teraz nie mam już dostępu do komputera

14.11.2015 23:33
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: