Strefa OMSI

Pełna wersja: Starachowice (v3.0)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Cieszę się, że kolejna mapa, w którą miałem swój wkład została wydana. Jedna z lepszych polskich produkcji, spory progres w porównaniu do drugiej wersji. Polecam.
Pora na ocenę.

Jak na razie przejechałem się na linii 18 i muszę powiedzieć, że jakość wykonania Starachowic jest bardzo wysoka (ładne ulice, budynki). Jeśli to jest realna mapa, to czułem się jakbym jechał po prawdziwych Starachowicach (chociaż tam nie byłem:P). Wszelkie tekstury na budynkach, reklamy, genialne!

Moja ocena 10/10, +1 dodatkowy punkt za cały download bez braków (albo to ja wszystko posiadam? :iksde:)

Gratuluję udanej mapy.:)
A czy w tej wersji została poprawiona optymalizacja mapy? Bo w poprzedniej miejscami lagowało.


Według mnie mapa na mocniejsze sprzęty, pamiętam jak grałem na poprzedniej wersji to co jakiś czas przycieło tak teraz jest to nie do wytrzymania.
Przejechałem się linią nr 18 i było naprawdę fajnie:) Niestety tak jak kolega wyżej odnotował, optymalizacja poszła w dół. Aczkolwiek jeszcze da się przeżyć; krótko mówiąc będę jeździł sobie lżejszymi autobusami i już;) Tak czy owak polecam mapę;)
Pozdrawiam, Shadow
U mnie komputer szału nie robi (ponad 5 lat) i podobnie chodzi jak Szczecin czyli FPSy na poziomie 22-28. Przejechałem 18 i 21 ogólnie bardzo polecam, fajne ciasne zakręty, dużo rond, jestem zadowolony. Instalacja bardzo dobrze zrobiona, wszystko wkleiłem i wszystkie tekstury są wyświetlane prawidłowo, duży plus za paczkę z brakującymi elementami, coś takiego powinien dołączać każdy twórca gry, wtedy nie byłoby problemów.
Polecam!
Po przejażdce po liniach 18 i 21 zdecydowałem się na ocenę. Na plus napewno to, że jest to mapa realna. Na ile realna? Ciężko mi to ocenić. Do wyboru mamy 3 linie - co sprawia że mapa nie znudzi się tak szybko, przynajmniej w teorii. Sama jazda jest dosyć przyjemna, tereny są zróżnicowane. Atutem są także obiekty dedykowane. Jednak nie wszystko jest aż takie kolorowe. Podczas streamowania fpsy w jednym miejscu spadły mi do 12, mimo że na reszcie mapy ilość klatek oscylowała w granicach 25. Ponadto autorzy wybrali dziwny sposób walki z trójkątami powstającymi w wyniku korzystania z radiusów, mianowicie "kwadracenie wybiórcze". Troche dziwnie to wygląda gdy na środku ronda mamy sześciokątną wysepkę a 30 metrów dalej idealnie płynne krawężniki przy zatoczce. Ponadto miejscami występują oryginalne tekstury chodników i asfaltu, ale przez ich różnorodność nie rzuca się to zbyt w oczy. Od oceny liczbowej się powstrzymam, aczkolwiek mapę polecam każdemu, zwłaszcza że na nadmiar map realnych polska scena OMSI nie cierpi. Wielkie gratulacje dla autorów:D

Pozdrawiam,
Ogon.
Jako ciekawostkę możemy podać, że mapę zaczęliśmy 14.06 a skończyliśmy 14.11, po czym ją wydaliśmy. Trwało to równe 5 miesięcy, mogło trwać krócej gdyby nie problemy osobiste.

Ogon,

W którym dokładnie miejscu FPS-y spadły Ci do 12? Co do kwadracenia, zajmiemy się tym w poprawce (im więcej błędów nam zgłosicie, tym więcej poprawimy, zachęcamy). Mapa jest na tyle realna na ile pozwolił edytor oraz obiekty, układ drogowy jest w 100% realny. Słyszałem że nie spodobała Ci się wiata na Dworcu- zostanie wymodelowana od nowa, bo w realu ją wyremontowano. Nad texturą aslaftu pomyślimy poźniej:P
Co do tekstury wiaty, to nie przypadły mi do gustu słupki - po prostu wyglądają sztucznie. A jeśli chodzi o spadek fpsów to jutro dokładnie dam znać, gdyż teraz nie mam już dostępu do komputera
Stron: 1 2 3
Przekierowanie