[OMSI 2] Tekstury by kabatmich [NOWE] Aktualizacja: IV Generacja | Biała Dama | |||
![]() Witam serdecznie, chciałbym udostępnić Wam malowania na pojazdy eksploatowane, bądź wycofane z ruchu liniowego MPK Poznań.
Autobusy
Jelcz 043 RTO #1679 (Jelcz 043)
Jelcz PR110M #1383 (Jelcz M11) Uwaga! Malowanie przedstawia Jelcza Berliet, jednakże z braku tego pojazdu w OMSI funkcję zamiennika pełni M11. Jelcz M11 #1415, #1476, #1482 (Jelcz M11) Jelcz M121 #1551 (Jelcz 120MM/2) Ikarus 260.04 #1735 (Ikarus 260.37) Ikarus 280.26 #1545 (Ikarus 280 (Paczka) ) Uwaga! Malowanie jest autorstwa użytkownika kuiama odpowiedzialnego za teksturę PKM Sosnowiec #1594, ja tylko dodałem oznaczenia poznańskiego przewoźnika. Nowe Ikarus 435.05D #1951 (Ikarus 435.06 beta) DAF MB200 #1222 (VanHool A120) Neoplan N4021 #1733 (Neoplan N4021) MAN NL202 #1001 Nowe Solaris Urbino 18 IV #1276 + #1901 (Add-On Metropole Ruhr) Modyfikacja oprócz malowania zewnętrznego oraz wnętrza umożliwia wsiadanie pasażerów drugimi drzwiami. Tramwaje
Konstal 102N #1 (Tatra T6B5) Modyfikacja obejmuję malowanie, spolszczenie pulpitu oraz dźwięk przetwornicy. Konstal 102Na #71 (Tatra T3) Modyfikacja pojazdu AI dodanego do mapy Chuguev, pojazd jest grywalny. W archiwum znajduję się cały pojazd. Konstal 105N #82+ 105N #81 Konstal 105Na #314 + 105NaD #315 Konstal 105Na #278 + 105Na #292 + 105Na #280 Modyfikacja pojazdu AI, pojazd także jest grywalny. W archiwum znajduję się cały pojazd. AKTUALIZACJA! Duewag GT8 #615, #656, #695, #702 (SGP E1 z dodatku Wien) Modyfikacja pojazdu AI, pojazd także jest grywalny. Moderus Alfa HF07 #272+#271 (Uni-Tram) Siemens Combino #xxx (Tram NF6D) I. W każdym archiwum znajduję się Poczytajka.txt, albowiem to właśnie w niej znajdziecie odpowiedź na pytanie
"Jak poprawnie zainstalować ten repaint?". II. Uprzedzając komentarze - wina paintowości VanHoola, Jelcz 043 i Jelcza L11/2 jest zależna od ich szablonów. III. Owszem, tekstury są fikcyjne z wiadomego względu (brak realnych odpowiedników w świecie OMSI). Jednkaże starałem się je jak najbardziej przybliżyć do wyglądu realnych pojazdów, eksploatowanych bądź też wycofanych. IV. Nie przyjmuję zamówień na malowania. V. Do malowań (zwłaszcza tramwajów) proszę podchodzić z dystansem. Zapraszam do pobierania oraz komentowania!
![]()
Może skomentuję to co pokazałeś
![]() Tekstury... hm... nie są w 100% idealne, ale na pewno z rok, dwa lata temu były dobrej jakości. Na plus mogę powiedzieć, dokładność. Tekstury są starannie wykonane, czcionki (głównie w przypadku KMKM-owego #1501) takie jak w realnych modelach oraz naklejki ![]() W Twojej osobie widzę siebie rok temu kiedy udostępniałem podobne (sorry ![]() ![]() Pozdrawiam ![]()
Zapraszam do pierwszego postu, w którym po rocznej przerwie prezentuję malowania na kolejne, wycofane już z eksploatacji autobusy poznańskiego przewoźnika. Nowością jest także sekcja, w której dodane są modyfikację na tramwaje AI dzięki, którym możesz zostać motorniczym, a nie jak do tej pory oglądać je z okien Solarisa oczekując na odjazd 59 z Placu Rodła na mapie Szczecina
![]()
Bardzo ładnie wykonane tekstury na Poznańskiego Miga, podoba mi się też, że zrobiłeś dykty do Poznania
![]()
Mam pytanie - w jakim sensie pojazd jest grywalny? To, że można go wybrać z menu czy zrobiłeś coś jeszcze?
@KMSzczecin Pojazd grywalny to znaczy, że możesz wybrać pojazd z menu, możesz jechać nim, możesz otworzyć/zamknąć drzwi, pasażerowie wsiadają. Są to podstawowe rzeczy, które umożliwiają chociaż częściową funkcjonalność modeli, w zamyśle pojazdów AI, obecnie pojazdów "jeżdżących".
Hmm.. A w rogu ta L11 to dość ciekawa się wydaje z tym grillem
![]() Będzie możliwość pobrania?
@kabatmich Tatra T6B5 strasznie wolno się zbiera i ścieżki pasażerów są trochę zrypane względem oryginału, ponieważ pasażerowie wchodzą często przez ścianę (w oryginale wchodzą tylko drzwiami, obserwowałem, wiec wiem) - popraw, jeżeli mozesz. Na szczęście zrobiłem (skopiowałem, jako osobny pojazd) sobie drugą Tatrę do testowania twoich tekstur (często tak robię, kiedy nie jestem pewny efektu). Ale samo malowanie poznańskie i to drugie zielone, jest w porzo, bardzo mi sie podoba. Także tekstury zegarów na pulpicie (mają wskazówki wreszcie, przez co jednak wychodzi to, że są one nieruchome). Zmieniałeś też, jak zauważyłem, kolory kontrolek, a jedna z nich z tabliczką drzwi I-III świeci sie stale. Czy wzorowałeś sie na jakimś pojeździe, w którym tak powinno być? - pytam z ciekawości
![]() EDIT - tam są dwie Tatry, z których każda ma inne przyspieszenie i inaczej skopane ścieżki - jedna jest zrobiona lepiej. Widać postawiłem akurat tą drugą, nie zależy to od wyboru malowania, sorry, za małe zamieszanie ![]() Poza tym nie pamiętam, czy w pojeżdzie z paczki z mapą Jaroszewo TRAM były kłopoty ze ścieżkami pasażerów kupujących bilet - przetestuję w wolnej chwili i zobaczę, czy takl, jeżeli zachowują sie inaczej, niż w tych pojazdach z twoim malowaniem, to też będą konieczne poprawki (z tych tramwajów nie robiłem osobnych kopii do testowania, zapomniałem w tym momencie, że mogą być błędy). Jakby co to jest jednak ocena i sugestie, mimo poruszenia probl. techn., no bo trzeba poruszyc temat w sensie tego, jakie błędy występują w modyfikacji, by autor wiedział, co poprawić. Jakby co to ew, kwestie wspomnę gdzie trzeba. Same malowania są OK, innych pojazdów jeszcze nie testowałem, Życzę powodzenia, bo widzę, że warto, żebyś robił tekstury ![]() ![]()
Pobieralnia to nie galeria. 24h na poprawę linków.
Ja będę zdrów z pewnością lecz nie dziś
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |