Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Torino 2014 Express O500MA

#1

[Obrazek: 7ieLn57.jpg]

Model: Torino 2014 Express O500MA
Autorzy: VH Pinturas, Jeferson Vieira, FkN oraz Victor Ortega
Źródło: Link
Download: Link


Opis:
Nowy przegubowy model Torino 2014 Express, wyposażony w automatyczną skrzynię biegów.
Niczym specjalnym się nie wyróżnia ale zawsze można przetestować.


[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#2
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.03.2016, 15:37 przez Konduktor5-8.)

Bardzo oryginalny autobus, niestety najbardziej przezszkadza to, że wycieraczki nie działają. Klawiszy nie ma, jest skromny panel zawiadujacy funkcjami na prawym skrzydle kokpitu i z początku myślałem, że wycieraczki nie działają tylko ze skrótu, ale po kliknięciu na ikonkę na tymże panelu też brak reakcji. Drzwi w drugim członie nie otworzymy inaczej, jak kliknięciem na ikonkę dedykowaną sterowaniem wszystkimi drzwiami jednocześnie, wtedy na panelu "uwidacznia" się nam ikonka 3-ich drzwi i znika po zamknięciu również wszytkich drzwi jenocześnie. Drzwi w 1-szym członie mozemy otworzyć i zamknąć osobno. Przy zamykaniu mamy jakieś tam miauknięcie "kompetyszyn", czy jakoś podobnie, na dłuższą metę irytujące :p . Działa wszkaźnik paliwa (w przeciwieństwie do niektórych pojazdów z identycznym zestawem zegarów (notabene ładnie podświetlone). Futuryzm w kształcie reflektórów z przodu i tylnych lamp - nie należę do futurystów, ale muszę to strawić, obiektywnie jest to wykonalne. Kołowrotek i fotel konduktora też juz znamy z niektórych brazylijskich maszyn. Terkot startera jest wiecej mikrobusowy, ale gang silnika wskazuje na coś większego, choć raczej nie na przegubowca, ale da się z tym żyć, bo nie jest taki najgorszy. Mamy ładnie zrobioną tablicę rejestracyjną w typowo brazylijiskich najbardziej polularnych barwach, - białe litery na czerwonym tle. Okna kiermana są na stałe, a szybka przed nim jest niedopasowana (szpara od srony części przesuwnej) - jednocześnie brak klameczki odbiera wrażenie, że miał to być w załozeniu fletnerek. Nie jest idealny, ale daję mu nieco więcej, bo aż 4/10 (niesprawne wajpery - z nimi dałbym 5.5 / 10 ). Jak ktoś lubi, to jeździć sie da, nie wszystko będzie na poziomie AllTerra czy Perotinusa. Ale zaniedbanie wajperów na pewno nie oddaje realiów wad brazylijskich maszyn, nawet w najbardziej ekstremalnych przypadkach - tam z pewnością pada deszcz i jest to niedopuszczalne, by wycieraczki mogły być nieczynne. Więc raczej jest to zaniedbanie autora modelu do Omsi w kwestii skryptów. Model zostaje na dysku mimo tak poważnego mankamentu, trudno, tak, jak i Ikarus CCV w wersji do Omsi 2 - zamorski jamnik z kraju samby jest tylko na bezdeszczową aurę. No to "Samba .. de Janeiro ... " :E
[Obrazek: Yun2YfX.jpeg]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: