Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 25 Głosów - 3.88 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Warszawa (149) - v1.0 [OSTATECZNA WERSJA - AKTUALIZACJA]
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 161
Dołączył: 06-2013
Podziękowań: 60
Post: #21
RE: Warszawa (149)
Jak zwykle zwracam uwagę przy świeżo wydanych mapach na poprawność funkcjonowania busów AI. Skoro to symulator to busy powinny funkcjonować zgodnie z rozkładami.
Nie jest tu zbyt dobrze.
Busy AI znikają w 2 miejscach, na skręcie w prawo, z ul. Górczewskiej na pętlę oraz w kierunku Groty na skręcie w prawo, z Górczewskiej w Lazurową.
Ponadto kostki przystankowe na pętlach powinny być podwójne, dla wysiadających i dla wsiadających, oczywiście odpowiednio do tego podpięte ścieżki i rozkłady. W ten sposób autobus czeka przed przystankiem i podjeżdża w odpowiednim czasie. Polecam jako porównanie spojrzeć w edytorze do Grundorfa.
Trochę niepotrzebnie i na szybko dorobione ścieżki w zatoczkach przystankowych. Tracki nie stanowią tam ciągłości i nie są ułożone w łuki, tylko są pojedynczo podoklejane z prostych kawałków. Podczas ruchu busa AI są więc odczuwalne przeskoki pojazdów.
W zasadzie wystarczyło zaznaczyć kostkę przystankową na prostym odcinku tracka bez układania tych w zatoczkach, wtedy autobus AI sam podjedzie jak będzie ktoś chciał wsiąść lub wysiąść na przystanku. Jak nie będzie musiał się zatrzymać pojedzie prosto pomijająć zatoczkę.
Poprawiam ruch AI

Solarka AI wyrusza na 1 kurs:

https://www.hostmat.eu/images/60749584669474643632.png
https://www.hostmat.eu/images/56922902517242453904.png


PC: Asus G15DH (Ryzen 7 3800X, RTX 2060S 8GB, 16 GB RAM, 1 TB SSD).
Laptop: Asus G752VT (i7-6700HQ, GTX 970M 3GB, 16 GB RAM, 1TB HDD)

[Obrazek: 18f5c3cc39b31c1d0a43af9b31dda04000b12608.gif]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.04.2016 16:52 przez jss2008.)
11.04.2016 00:21
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 1
Dołączył: 06-2013
Podziękowań: 0
Post: #22
RE: Warszawa (149)
Witam,

Czy mogę prosić o inny link do mapy np. Mediafire lub zippy?

Z proponowanego linku, nie mogę pobrać , zbyt duży plik (ponad 1 GB)

Dziękuję za pomoc

11.04.2016 18:59
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 764
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 172
Post: #23
RE: Warszawa (149)
Zmień przeglądarkę (na Google czy Firefox) lub pobierz dedykowaną wtyczkę Mega:)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.04.2016 19:01 przez MAZak.)
11.04.2016 19:00
Szukaj postów Cytat

Administrator
Administratorzy
Liczba postów: 1,327
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 420
Post: #24
RE: Warszawa (149)
To ja dodam od siebie, że ta optymalizacja to kwestia sporna. "Przejechałem" tą mapę edytorem, nie ma obiektów z gęstą siatką, na każdym tile jest max kilkanaście obiektów, więc jest na prawdę pusto, mimo wszystko u mnie max co mogę wyciągnąć (okolice za Kocjana w kierunku Groty) to 20 fps, najgorzej jest w okolicach Górczewskiej, gdzie mam 9-12 fps. Spora część pojazdów przy takiej ilości skacze jak małpa na gumie, więc mapa dla mnie poniekąd czasem jest niegrywalna.

Może ktoś tworzący dostrzeże tam jakieś ciężkie obiekty? Chociaż patrząc w edytorze, to większość to dedyki.

Mapa ma sporo niedoróbek, AI potrafi z prędkością z 80km/h przeciąć skrzyżowanie w poprzek na czerwonym świetle, ale autor uprzedzał, że są niedoróbki, więc za to nawet oceny nie odejmuję. Układ dróg, klimat no i moje miasto na ogromny plus. Poprawić ruch AI, optymalizację i będzie razem z Białołęką absolutny must have.


!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl
14.04.2016 01:12
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 91
Dołączył: 02-2015
Podziękowań: 49
Post: #25
RE: Warszawa (149)
@UP zgadza się mapa ogólnie płynnie chodzi gdzie nie gdzie zdarzy się tzw. "czknięcie" w płynności, błędy głownie związane z ruchem AI i pieszymi ale nie jest ich dużo:
1: Piesi nie przechodzą przez pasy
2: Samochody wjeżdżają na większość zatoczek autobusowych
3: Na krzyżówce przy Kocjana auta AI jadące od strony Grot ignorują sygnalizację świetlną
4. Brak synchronizacji na jednym z sygnalizatorów przy Kocjana NZ
5. Jest sporo miejsc gdzie znikają auta
Ogólnie mapka jako taka zapowiada się dobrze i na pewno będę czekał na dalszy jej rozwój


Reskin sterownika SRG3000P dla megapacka CraheraPL v1.1

Moje Tekstury
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14.04.2016 12:49 przez Jetthro.)
14.04.2016 12:48
Szukaj postów Cytat

No siema :D
Użytkownicy
Liczba postów: 208
Dołączył: 02-2014
Podziękowań: 75
Post: #26
RE: Warszawa (149)
To może teraz i czas na moją opinię:
Mapa ma dużo obiektów dedykowanych, które bardzo urealniają rozgrywkę. Przyjemnie się na niej jeździ. Lecz mruga asfalt, są dziury w krawężnikach. Brak otoczenia w pobocznych ulicach. Zapowiedzi są zdublowane i oryginalne, aż miło mi je słuchać. Rozkład jazdy natomiast jest napięty jak gumka od gaci, trzeba grzać 70km/h:O . W niektórych miejscach jest kiepska optymalizacja. AI znika przy "Arkadyjskiej". Piesi nie przechodzą przez pasy. Kolejnym minusem jest brak biletów (są te z Berlina).

Ogólna ocena: 7/10

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.04.2016 19:11 przez Golfsztrom.)
16.04.2016 19:09
Szukaj postów Cytat

Ten od Warszawy :D
Zasłużeni
Liczba postów: 74
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 131
Post: #27
RE: Warszawa (149) - v0.1.1 (AKTUALIZACJA)
W poście 1. możecie znaleźć patch do wersji v.0.1.1. Poprawiłem w niej między innymi wydajność w okolicach Górczewskiej, ruch AI oraz dodałem kilka elementów estetycznych. Usunąłem też sporo niepotrzebnych splinów i obiektów. Łapcie, może coś u Was zdziała:)


Dzięki za 100+ reputów!:D

MOJE WYDANE DODATKI: Warszawa 149, Warszawa 206
DODATKI W PRZYGOTOWANIU: ? :-)
24.04.2016 09:34
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 92
Dołączył: 11-2015
Podziękowań: 8
Post: #28
RE: Warszawa (149) - v0.1.1 (AKTUALIZACJA)
Poprawę wydajności od razu widać.:) Aczkolwiek nie mam pojęcia dlaczego, znikły brygadówki i pasażerowie... Myślę, że musisz to poprawić;)

24.04.2016 11:35
Szukaj postów Cytat

Administrator
Administratorzy
Liczba postów: 1,327
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 420
Post: #29
RE: Warszawa (149) - v0.1.1 (AKTUALIZACJA)
(24.04.2016 09:34)michaleczek55 napisał(a):  W poście 1. możecie znaleźć patch do wersji v.0.1.1. Poprawiłem w niej między innymi wydajność w okolicach Górczewskiej, ruch AI oraz dodałem kilka elementów estetycznych. Usunąłem też sporo niepotrzebnych splinów i obiektów. Łapcie, może coś u Was zdziała:)

Fajne by było jakbyś prowadził w pierwszym poście jakiś changeog, żeby można było obserwować co się zmienia.

Poza tym zalecałbym wyrobienie sobie fajnego nawyku tworzenia przy każdej łatce dodatkowo paczki całościowej, bo za kilka miesięcy jak będzie 20 poprawek, to nikomu się tego nie będzie chciało pobierać.


!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl
24.04.2016 12:12
Szukaj postów Cytat

Ten od Warszawy :D
Zasłużeni
Liczba postów: 74
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 131
Post: #30
RE: Warszawa (149) - v0.1.1 (AKTUALIZACJA)
Jedyne co mogę zrobić to podesłać folder TTData, u mnie wszystko działa: http://hostuje.net/file.php?id=cfe5cbf65...e0175c21df


Dzięki za 100+ reputów!:D

MOJE WYDANE DODATKI: Warszawa 149, Warszawa 206
DODATKI W PRZYGOTOWANIU: ? :-)
24.04.2016 12:13
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: