Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Warszawa Północna - 211 [2008r.], 133 [2013/2014r.]

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.08.2016, 17:04 przez Matej.)

Mapa tworzona przez Mateja i Kubula:

Matej - linie: 211, Z-1 -> stan na 2008 rok.
Kubul - linie: 133 -> stan na 2013/2014 rok.

Dotychczasowe screeny w tym temacie, archiwalne screeny z prac Kubula: http://strefa-omsi.pl/Watek-OMSI-2-Warsz...leka--6836
[Obrazek: banner.png]
 Podziękowania za post: kacper_2000(+1)

#2

Ooooo. Czyżby znów Białołęka? Pocieszony tym faktem jestem.
Procesor: -
RAM: -
Karta Graficzna: -
System Operacyjny: -

https://www.youtube.com/watch?v=-VRtaqCh-08

#3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.06.2015, 22:13 przez mattez.)

To ja się od razu przypierniczę do kolorów kostki na Aluzyjnej (przy pętli Dąbrówka Wiślana i na wysepce ronda na wylocie z Mikołaja Trąby/Aluzyjnej), powinna być szara. Poza tym na Dąbrówce Wiślanej ogrodzenie idzie znacznie bliżej ulicy, chodnik jest odrobinę szerszy, a przystanek jest na chodniku. Na placu na przeciwko przystanku z wiatą (po drugiej stronie ulicy) nie ma miejsc parkingowych (plac jest ogrodzony niską barierką do kolan). Reszta jest idealna.

Btw. Moje okno widać:P
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl

#4

A czy wiesz, jak to osiedle wyglądało w 2008 roku?:D
[Obrazek: banner.png]

#5

Ja w sumie mieszkam tutaj od 2013, ale kostka nie wygląda na jakąś bardzo nową, poza tym różowa kostka z reguły ustawiana jest na ścieżkach rowerowych, ale jak masz dowody, że była różowa w 2008, to spoko:D Ogrodzenia posesji też nie sądzę, by były w jakimś celu przesuwane, bo po co?:D
A to małe rondko pamiętam jeszcze znacznie sprzed 2008 i wydaje mi się, że wyglądało tak, jak wygląda (tam chyba jest nawet zwykły bruk) i było budowane w okolicach 2004 roku.
Co do placu, miejsc parkingowych, to tu możesz mieć rację. Postawili tu ostatnio blok, kiedy było pole, więc może i parkować można było:)
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl

#6

https://www.google.pl/maps/@52.348755,20...!2e0?hl=pl

Na podstawie tego robię. Tak jak już pisałem, screeny nie przedstawiają stanu końcowego danych terenów. Będę pracował jeszcze nad tym, zwłaszcza nad roślinnością i teksturami. Dwa ostatnie screeny przedstawiają jeszcze miejsce budowy, także proszę o uwagi - w razie czego mogę zrobić dodatkowe screeny, żeby ktoś coś ocenił. Temat założyłem z racji ukończenia układu drogowego:D

Pozdrawiam
[Obrazek: banner.png]

#7
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.06.2015, 18:05 przez mattez.)

Co do placu budowy, mam wrażenie, że część osiedla na ostatnim screenie od strony Ordonówny jest ogrodzona, ale głowy nie dam. Poza tym, mimo jeszcze małej ilości scenerii, rozpoznaję bez problemu oryginalną lokalizację z każdego screena, więc jest na prawdę wypas:)
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl

#8

[Obrazek: adBZqVG.jpg]

Obecnie trwa optymalizowanie mapy (likwidacja radiusów, wywalenie niepotrzebnych obiektów) oraz estetyzacja (nowe tekstury podłoża, krzaki od Heira), co daje efekt od 22 do 30 FPSów w rejonach na których ten zabieg został przeprowadzony:)
[Obrazek: banner.png]
 Podziękowania za post: Magister(+1) , eSeL(+1) , kacper_2000(+1)

#9

Cóż napisać, fenomenalnie to wygląda! Rozumiem że wydanie wkrótce, jeżeli tak to wygląda na to że kolejne wakacje spędzę na białołęce.;)
uwolnić mnicha jajnika

#10

Udało się! Przez pewien okres czasu optymalizowałem mapę przez zamianę radiusów na "kanciaste spliny". Teraz zabieram się do poprawy otoczenia - używam nowych tekstur podłoża, trawy, czy asfaltu:

[Obrazek: wTh1S44.jpg]
[Obrazek: nLnPBwY.jpg]
[Obrazek: banner.png]




Użytkownicy przeglądający ten wątek: