[OMSI 2] Warszawa Praga 1.00 |
Ponieważ jestem mieszkańcem Bródna to pozwolę sobie ocenić dotychczasowe postępy.
Uważam, że jest super. Wszystko jest bardzo realistycznie odwzorowane, a na dodatek nie widzę tu żadnych objektów i splinów z Berlina. Rewelacja! ![]() Myślę, że po wydaniu przejadę się ,,deskorolką" po mapie, mimo iż 500 obsługuje Stalowa i Mobilis, a 169 tylko Stalowa.
Mapa jest rewelacyjna, ale można prosić o schemat pracy, ponieważ nie mogę się doczekać kiedy się przejadę 500-tką do Arkadii
![]()
Prace są aktualnie toczone tylko przy 169, obecnie zajmuję się otoczeniem przy ulicach Łabiszyńskiej i Kondratowicza.
![]() 500 zeszła na ''boczny tor''. Pzdr.
Mapa wygląda fantastycznie. Co prawda jako Gocławianin na Bródnie nie bywam zbyt często, ale mimo wszystko okolicę znam dość dobrze. Życzę powodzenia w dalszych pracach.
Bardzo fajna mapa
![]() ![]() Mam do ciebie pytanie: Czy zrobisz linie AI z Dw.Wschodniego? (np. 120, 147)
Dobra, skoro temat poruszyliście to już omówię kilka rzeczy.
![]() Po pierwsze, dawno zapadła decyzja o zrobieniu na mapie tylko linii 169, ponieważ nie doprowadziłbym tego projektu z 500 i 169 do ładu przez najbliższe 3-4 lata, o ile w ogóle doprowadziłbym. ![]() Po drugie secundo, w ostatnich dniach prace się na mapie mocno ruszyły do przodu. Efekty są takie, że dojechałem już do skrzyżowania ulic Św. Wincentego, Matki Teresy z Kalkuty oraz Gilarskiej, choć na razie są to tylko drogi. Screeny później, gdy wszystko będzie zrobione "na cacy". ![]() Co do zajezdni na Stalowej to tak, będzie ona. W kierunku Bródna wydostaniemy się z niej jadąc ulicą Szwedzką do 11 Listopada po czym do celu dojedziemy trasą 169, natomiast w kierunku Dworca Wschodniego... ulicą Stalową, do skrzyżowania Stalowa/Inżynierska/11 Listopada, po czym do celu dojedziemy w podobny sposób jak na Bródno. :p Na pewno ciężko będzie odwzorować hale zajezdni, zdjęć tych budynków raczej nie zdobędę. ![]() Mam nadzieję, że jest w miarę jasno rozrysowane i można się połapać co i jak. ![]() A i jeszcze jedno, najważniejsze wręcz, czyli obiekty dedykowane. Na stówkę ich największym skupiskiem będzie Praga Północ, gdzie ok. 90% kamienic i innych budynków będzie realnych. Pozwoli to zachować klimat i autentyczność Pragi, tym bardziej, że dla mnie ma ona wartość sentymentalną. ![]() Ode mnie tyle. :p Pzdr.
Niestety zdjęcia zajezdni jest ciężko zdobyć, ale cieszy mnie fakt, że planujesz zrobić ok. 90% Pragi z obiektów dedykowanych. Jeśli będą one ładnie zrobione, to będzie klimat.
Mówisz, że jesteś już z drogami przy skrzyżowaniu Św. Wincentego, Matki Teresy z Kalkuty oraz Gilarskiej, teraz przed Tobą odcinek przy Cm. Bródnowskim, więc w miarę prosty odcinek. Pozostaje mi życzyć powodzenia i czekać na newsy.
Pozdrawiam Przemo
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |