[OMSI 2] Warszawa Rembertów - v1.1 | |||
Witam;
Wraz z użytkownikami @Wujek i @Grochowiak postanowiłem poprawić Rembertów. Po pierwsze dlatego, że poprzednia mapa miała dużo błędów, po drugie dlatego, że wersja 1.0 miała troszkę niedopracowaną scenerię. Lista zmian w stosunku do wersji poprzedniej: Kod: -Poprawa wszystkich błędów znanych z wersji v1.0. - gotowe ![]() Przy optymalizacji mapy przysłużył się Wujek, twórca wielu dedyków, ale także modelowanych skrzyżowań (wszystkie jeszcze nie są gotowe). Ja za to zajmuję się zabawą w edytorze, co chyba mi wychodzi. Staram się urealnić mapę jak tylko mogę (i tu proszę każdego, kto ma możliwość zrobienia zdjęć poglądowych - o cyknięcie i nadesłanie ![]() Nie będę już więcej lał wody, przejdźmy od razu do screenów. Rembertów-Kolonia (kraniec) ![]() ![]() ![]() ul. Cyrulików ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() aleja gen. Antoniego Chruściela ps. "Monter" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ul. Republikańska ![]() ![]() ![]() ![]() ul. Topograficzna ![]() ul. Szatkowników ![]() A teraz, jako czołowy hejter, zachęcam Was do hejtowania - pamiętajcie, że im więcej błędów wychwycicie, tym więcej zostanie poprawionych przed wydaniem ![]() Pozdrawiam serdecznie.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Wiesz, nie ma co tu hejtować. Rembertów pełną gębą. Powodzenia w dalszych pracach
![]()
Wszystko super, nawet jakby się chciało to nie ma co hejtować.
Ładne tekstury, graffiti na murach, duża ilość dedyków, nic tylko czekać na wydanie ![]() Idzie nowe
![]() Nie udzielam pomocy na PW!
Powiem tak, więcej niedociągnięć niż te co kilka osób pokazywało na czacie nie znalazłem. Mapa ma swój poziom i to widać. W porównaniu do poprzedniej wersji mapa wygląda o niebo lepiej.
To że poprawiasz projekt to jak najbardziej na plus, na pochwałę zasługuje nowy asfalt, więcej obiektów dedykowanych, a przede wszystkim poprawiona optymalizacja która w pierwotnej wersji Rembertowa nie była wysokich lotów. Cieszę się że trochę zostało już zrobione i mam nadzieję że doprowadzisz poprawkę do końca, bo z chęcią pobiorę tą mapę po raz kolejny. Powodzenia i pozdrawiam.
Specyfikacja komputera:
Procesor graficzny: Gigabyte GTX 1060 6GB Procesor: Intel Core i5 4440 CPU @ 3.10GHz Pamięc RAM: 8GB Dysk twardy: 1TB
Witam ponownie, czas odświeżyć temat.
![]() Wiem, że mapkę niechlujnie spasowałem z roadmapą, ale w zasadzie mam to gdzieś ![]() Przejdźmy do przyjemniejszych informacji, czyli pisiont twarzy Rembertowa: Wiosna ![]() Lato ![]() Jesień ![]() Zima, kiedy śnieg jest ![]() ...i kiedy śniegu ni ma ![]() Screeny z edytora, bo nie chciało mi się włączać mapy 4 razy. Teraz przejdźmy do screenów z nowych terenów (z tego miejsca dziękuję @Przemowi11 za wymodelowanie gimnazjum). ul. Frontowa ![]() ![]() ul. Topograficzna ![]() ![]() ![]() ![]() ul. Szatkowników ![]() ![]() ![]() ![]() Tylko tyle i aż tyle. Zapraszam do komentowania, krytykowania i hejtowania. Pozdrawiam.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Na screenach mapa prezentuje się świetnie i bardzo realistycznie. Poprawianie jej jest świetnym pomysłem, bo do OMSI na chwilę obecną nie istnieją dobrze wykonane mapki z Warszawy (toć to skandal
![]() Jutro rano postaram się zrobić te fotki ![]()
Procesor: Intel Core i5-4460 (4 x 3.2 GHz)
RAM: 8 GB Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 960 (4 GB) System: Windows 10 Pro
No, no mapa wygląda znakomicie, nie próbował bym nawet porównywać do poprzedniej wersji. Jednak znalazłem kilka mankamentów:
Drzewo wrasta w słup? ![]() Gałęzie wystają przez betonowy płot? Takich rzeczy to realu nigdy nie widziałem. ![]()
Drzewo nie wrasta w słup - ale rośnie koło niego, więc siłą rzeczy część liści słup zasłania. Tamte gałęzie przy betonowym płocie poprawię, nie zwróciłem na to uwagi.
Prosiłbym, żeby adwokaci za mnie ani nikogo z autorów się nie wypowiadali ![]()
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Witam,
Przepraszam za post pod postem, ale czas choć trochę odświeżyć temat. Przez ostatnie 4 miesiące dużo się działo; skończyłem scenerię (być może jeszcze będę coś poprawiał, ale raczej już nie). Najwięcej zmieniło się na odcinku Frontowa-Czerwonych Beretów; niemal wszystko tam jest przebudowane, a właściwie - postawione od nowa. O tym się sami przekonacie już niebawem, póki co wstawię jednego screena na zachętę ![]() ![]() Do zrobienia zostały mi właściwie pierdoły; poprawienie niektórych ścieżek AI, a co za tym idzie wklepanie rozkładów od nowa, wymiana skrzyżowań na modelowane przez Mateja oraz zoptymalizowanie mapy. Dużo tego nie zostało, więc myślę, że czas testów, a później wydania nieubłaganie się zbliża. Dziękuję za uwagę, pozdrawiam ![]()
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |