Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 23 Głosów - 3.57 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Warszawa Rembertów v1.1
Autor Wiadomość

Hejter przodowy
Super Moderatorzy
Liczba postów: 652
Dołączył: 06-2014
Podziękowań: 702
Post: #1
Warszawa Rembertów v1.1
[Obrazek: 28238954220995372432.jpg]

Projekt: Warszawa Rembertów v1.1
Wersja: 1.1γ
Autorzy: Grochowiak, Ikarus 132, Wujek z niezbędną pomocą: Kubul, Matej
Download: KLIK




Podziękowania dla:
➢ Przemo11 - obiekty dedykowane.
➢ Heir - obiekty dedykowane.
➢ kapitan79 - realne rozkłady brygad, kursówki.
➢ Kierownik - kursówki.
➢ Bródnowszczak - poprawki przed wydaniem.
➢ tymkowe - Pomoc w wyeliminowaniu błędów.
➢ Misiek5 - zapowiedzi.
➢ ProPlayer123 - zdjęcia poglądowe.
➢ kardaszjan - zdjęcia poglądowe, trailer.
➢ Allison - dedykowane repainty.
➢ Paczek - dedykowane repainty.
➢ wr0t3ck17 - tekstura chodnika.


Na mapie zostały wykorzystane obiekty dostępne publicznie autorstwa:
NightHauler
Heir
mmiki26
Kubul
praiks
Aragok
Amfitrion
Ogon
Kruchu
perfect (konwert)
Tomashek_18
Piotrwawrak
Szaqql
oraz podstawowe obiekty by M&R Software.

Opis:
Wreszcie. Od października pracowaliśmy nad poprawką, obejmującą poprawę błędów i niedoskonałości z poprzedniej wersji - mogę powiedzieć, że to się udało. Z dniem dzisiejszym prezentuję wam owoc pracy wielu ludzkich rąk - dzieło wspólnie przygotowywane dla Was. Proszę o zapoznanie się z plikiem informacje i życzę miłej jazdy. Pozdrawiam!

Screeny:
[Obrazek: 5g7M9eO.png]
[Obrazek: EFUL72T.png]
[Obrazek: 2a4NtKt.png]
[Obrazek: 4d0zn7k.png]
[Obrazek: IrNHwwz.png]
[Obrazek: Jd4KSkm.png]
[Obrazek: 0x9iMyz.png]
[Obrazek: hR7IGuP.png]
[Obrazek: 3hTyVT1.png]
[Obrazek: SHQFO6k.png]
[Obrazek: dVBdHAA.png]

Do prawidłowego działania mapy wymagane jest posiadanie najnowszej wersji MegaPacku Crahera i Łapki.

Standardowo:
Zabrania się rozpowszechniania mapy i użytkowania w vfirmach bez zgody autorów! Jedyne fora posiadające zgodę na publikowanie to wirtualna.waw.pl i strefa-omsi.pl!
Zabrania się używania obiektów z folderów Grochowiak, Ikarus 132, Kubul, Rembertow_skrzyzowania i Warszawa Wujka bez zgody autorów na innych mapach, ponieważ są to obiekty dedykowane.


Jeżeli kogoś pominąłem, to proszę się upomnieć;)
Miłej jazdy!


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.02.2020 16:23 przez Ikarus 132.)
05.08.2016 10:14
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Magister , Przemo11 , mates940 , kardaszjan , kapitan79 , niXXerowsky , Aragok , Pitoras , Pro123 , michass , Automat , Allison , masterthe619 , Skasowany6733 , Bartek , Iwo , janek1234 , kuczu3 , Halt , ReMi , JGambolputty , kacper11179 , Golfsztrom , Zupa Pomidorowa , Smoke , Jetthro , damix052 , solarisjanek , flux , Pendolinointercity12pozdro

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 82
Dołączył: 04-2014
Podziękowań: 171
Post: #2
RE: Warszawa Rembertów v1.1
Witam. Dzisiaj przed południem zostały pomylone linki do mapy. Teraz został dodany poprawny link do kompletnej paczki z mapą Rembertowa. Przepraszam w imieniu Ikarusa132.

A teraz zapraszam do pobierania;)


[Obrazek: 81334226678299456501.jpg]
Mapie Sosnowca mówimy stanowcze tak!
05.08.2016 16:47
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Przemo11 , Iwo , kacper11179 , kacper_2000 , Ikarus 132 , Automat , Magister , masterthe619

ZF Automatik
Użytkownicy
Liczba postów: 142
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 111
Post: #3
RE: Warszawa Rembertów v1.1
Jestem naprawdę pod wrażeniem po przejechaniu jednego kursu. Wiele się zmieniło od wersji 1.0 między innymi nowy asfalt, więcej obiektów dedykowanych czy nowe linie AI. Wszystko jak najbardziej na plus, aczkolwiek mam wrażenie że optymalizacja poszła w dół, za cenę nowego AI. Dla ciekawskich mała prezentacja najciekawszych miejsc: http://strefa-omsi.pl/Watek-Wasze-screen...#pid100022


Specyfikacja komputera:
Procesor graficzny: Gigabyte GTX 1060 6GB
Procesor: Intel Core i5 4440 CPU @ 3.10GHz
Pamięc RAM: 8GB
Dysk twardy: 1TB
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05.08.2016 21:19 przez Automat.)
05.08.2016 21:18
Szukaj postów Cytat

Ten od brzydkich tekstur
Zasłużeni
Liczba postów: 714
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 1357
Post: #4
RE: Warszawa Rembertów v1.1
Jako warszawiak powinienem się wypowiedzieć w kwestii mapy:P

Powiem po prostu. Genialna!:D Długo czekałem na tą poprawkę, widząc zdjęcia w trakcie robienia projektu. Przepiękna okolica, znajome mi tereny, bo w samym Rembertowie, AON i Kolonii byłem kilka razy. Jedynym minusem mapy może być kolejny błąd. Niektóre brygady nie mają ustawionych tekstur, w wyniku czego wybierane są losowe a nie warszawskie:D

Zrobiłem 4 kółeczka i uważam, że jak na razie jest to jedna z najlepszych map Warszawy.

Ode mnie 10/10 (a nawet 11/10) oraz filmik/prezentacja dla osób spoza stolicy;)




Pozdrawiam:D

05.08.2016 21:46
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 202
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 159
Post: #5
RE: Warszawa Rembertów v1.1
No przyznam szczerze, że mapa zrobiła na mnie bardzo pozytywne wrażenie. Często tamtędy jeździłem, więc jestem zadowolony widząc te tereny, jak i kawałek Warszawy w OMSI. Jedynie co mnie zastanawia, to blokujący się na pętli autobus linii 143, jednakże może to był jednostkowy przypadek i już się nie powtórzy - sprawdzę na pewno, a także krzak na środku drogi, dwa przystanki od pętli jadąc w stronę PKP Rembertów.


Zapraszam na profil poświęcony mojej twórczości - projektowi mapy Krakowa do OMSI 2
https://www.facebook.com/3DStudioByBUSER/
05.08.2016 23:21
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 501
Dołączył: 10-2013
Podziękowań: 319
Post: #6
RE: Warszawa Rembertów v1.1
Cudo ! Świetna jakość i bardzo wierne odwzorowanie tamtejszych terenów to drugie imię tej mapy:D. Osoby martwiące się o wydajność uspokajam - ilość FPSów na moim sprzęcie podczas jazdy SU12 z Megapacku z odpalonym nagrywaniem sięga 50-60, więc "na oko" na słabszych sprzętach raczej nie powinny one schodzić poniżej 25-30. Można porównać optymalizację Rembertowa do znanego i mniej lub bardziej lubianego Fikcyjnego Szczecina. Co tu dużo gadać ... ta mapa to absolutny must have dla graczy z Warszawy oraz miłośników realnych map ze stolicy, których ilość obecnie jest niewielka. Z błędów zauważyłem te krzaki nieco wchodzące na jezdnię, o których wspomniał @Buser, a ponadto gdzieś po drodze w niewyjaśnionych okolicznościach zniknął jeden z przechodniów zanim zdążył dojść do przejścia dla pieszych - mam jednak świadomość, że problemy z paxami to już prawdopodobnie humory OMSI.

Bardzo dziękuję twórcom za prace nad projektem, dla mnie jazda po każdej mapie z mojego miasta jest wielką przyjemnością:). Cieszę się, że miałem jakiś tam wkład w jej tworzenie. Pozdrawiam serdecznie !


Sprzęt: KLIK
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06.08.2016 12:06 przez Pro123.)
06.08.2016 12:05
Szukaj postów Cytat

co tu robić...
Użytkownicy
Liczba postów: 120
Dołączył: 12-2015
Podziękowań: 29
Post: #7
RE: Warszawa Rembertów v1.1
Czas na mnie :E
Jest duża poprawa, pomiędzy wersją 1.0 a 1.1.
Zalety:
+ ruch AI to Solarisy
+ obiekty dedykowane
+Tomasz Knapik w zapowiedziach (wiem, są oryginalne)
+ poprawa wydajności
+pociąg kolei mazowieckich
Czas i na wady
Wady:
- ludzie nie wsiadają na pętli (wiem, jest to znany problem)
- mi się trafiło kilka razy, że Solarisy AI były w pitorasowskich barwach Poznania
-jedna linia
Chciałbym też dodać jedną rzecz. Poczułem się zniesmaczony wulgaryzmem, który jest jak byk na mapie. Linka nie dam, bo chyba nie można, a i nie napiszę co tam jest, bo Regulamin zakazuje. Zobaczcie to sami, jak się mapa załaduję to pomniejszcie ją, na lewo od torów będzie napis.


Rasowy burżujski autobus

[Obrazek: LRjXwo3.jpg]
10.08.2016 19:07
Szukaj postów Cytat

Administrator
Administratorzy
Liczba postów: 1,327
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 420
Post: #8
RE: Warszawa Rembertów v1.1
O zaletach nie będę się jakoś szczególnie wypowiadał, bo nie lubię powtarzać wymienionych już cech. Mapa jest piękna, bardzo dobrze oddana, realna. Mimo, że linia 196 jest krótka, to jest to jedna z najprzyjemniejszych map do OMSI.

Mam tylko dwie sugestie, poza wymienionymi już wyżej:
Jest jakiś problem z przystankiem AON w kierunku PKP. Wjeżdżając na rondko chyba jesteśmy już w jego zasięgu, a objeżdżając rondko wychodzimy poza jego zasięg, przez co IBIS przerzuca przystanek na kolejny, zanim w ogóle dojedziemy do AON. Jak już dojedziemy do przystanku i go opuścimy, IBIS przerzuca przystanek kolejny raz, więc na IBISie jest przystanek do przodu. Dziwne, że tego nie zauważyliście w fazie testów, bo zrobiłem 3 kółka i działo się to za każdym razem. Myślę, że zmniejszenie zasięgu przystanku by rozwiązało problem.

Pan Knapik odjeżdżając z przystanku mówi "Przystanek XXX" podając nazwę następnego przystanku. Rzadko jeżdżę autobusami, ale mam wrażenie, że powinno być "Następny przystanek XXX". Zapowiedzi są genialne, więc fajnie byłoby je doprowadzić do perfekcji


!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.08.2016 16:11 przez mattez.)
11.08.2016 16:09
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 501
Dołączył: 10-2013
Podziękowań: 319
Post: #9
RE: Warszawa Rembertów v1.1
@M@ttez -> Po prostu trzeba użyć hofu "Wirtualna_Warszawa_podzap". Tam są zdublowane zapowiedzi, chociaż automatycznie włączają się tylko "Następny przystanek XXX". Zapowiedzi "Przystanek XXX" trzeba już zmieniać ręcznie.


Sprzęt: KLIK
11.08.2016 16:34
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: mattez

...
Użytkownicy
Liczba postów: 224
Dołączył: 10-2015
Podziękowań: 46
Post: #10
RE: Warszawa Rembertów v1.1
(10.08.2016 19:07)merced®esiarz napisał(a):  - ludzie nie wsiadają na pętli (wiem, jest to znany problem)

Przy przystanku 03 podjeżdżasz kołem na sam koniec zatoczki, wtedy wsiądą.


*Work In Progress* :?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.04.2023 16:47 przez jakubbialek2.)
19.08.2016 18:53
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: mates940 , merced(r)esiarz
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: