Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  [v3.0] Jelcz M125M Dana/Vecto/Vecto CNG & M185M


KaJoT, kawał dobrej pracy - chylę czoła. Co do "złego poziomu NORMAL", to był to typowy (i chyba jedyny) komunikat, który wyświetlał się na ekranie od VDO w momencie, gdy ECAS świrował i autobus krzywo był na poduchach podczas jazdy. Jak wypoziomowałeś - komunikat znikał.

Co do M185M - skrzynia fajnie chodzi, niczym w mojej Dance. Do pełni szczęścia chyba tylko brakuje mu świstu turbiny i to takiego aż do przesady, urywającego łeb. To chyba był najlepszy znak szczególny tego wozu. Pozdrawiam!


Blokada jest obu połówek poprzez te zamki w drzwiach.
Dźwięk napełniania powietrza to chodzi o: gdy wyłącza się awaryjne otwieranie drzwi czy o to gdy drzwi są możliwe do otwarcia?
Czyli ten "zły poziom normal" będzie się pojawiał gdy będzie zbyt niskie ciśnienie, gdyż większego "uszkadzania" plików zawieszenia nie opłaca mi się robić :p
Więc zrobię głośniejsze turbo:D


Tak, chodzi o dźwięk ,, wyłączania '' zaworów drzwi :p
OS: Windows 11 Pro 64-bit
CPU: AMD Ryzen 7 7700
RAM: 32 GB Kingston Fury 6000 MHz
MOBO: MSI B650
GPU: AMD Radeon RX 7800XT 16 GB
D: 2 TB Kingston KC3000


Pierwsza jazda na linii, prezentacja osprzętu R&G oraz znaczek M125 w pierwszych wersjach:


Autobus tak FPS'o żerny, że przy nagrywaniu nie dało rady normalnie kilku minutowej jazdy nagrać?:D


Przecież autobus działa cudownie, nie wiem co Ci chodzi Nesty:)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.07.2014, 20:04 przez Goppel.)

Miazga, oglądałem z wypiekami na twarzy. Czy planujesz możliwość wyłączenia wyświetlaczy (np. poprzez otwarcie klapy nad kierowcą i pstryknięcie trzema magicznymi przełącznikami), czy przestaną one działać dopiero po jakimś dzwonie? Czekam na tak wykonane NL283, będę nolifić, jeździć po Szczecinie (czy też Poznaniu, jeśli Oktix się wyrobi) i kwiczeć z radości:)

EDIT: Przy dźwięku odjazdu na sterowniku mało nie narobiłem w gacie ze szczęścia.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA


(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.07.2014, 20:34 przez michass.)

Pięknie... nic dodać nic ująć.:D

(09.07.2014, 19:38)KaJotT3D napisał(a): [...]oraz znaczek M125 w pierwszych wersjach[...]


Hehe, powoli widzę efekty swoich dochodzeń.:hihi:

O, widzę, że teraz pasażerowie podchodzą do pierwszych drzwi.
[Obrazek: X19muoa.jpg]


Genialne KaJot, genialne. Moim zdaniem zrobiłeś najlepiej oskryptowany sterownik w historii OMSI. Cieszy mnie piszczenie sterownika na odjazd.;)
Wiem, już kiedyś to pisałem. Czekam na możliwie jak najszybsze wydanie Jelcza.:)
Pozdrawiam, Kierowca Maciek

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.07.2014, 21:34 przez Nesty.)

(09.07.2014, 20:03)Bartek napisał(a): Przecież autobus działa cudownie, nie wiem co Ci chodzi Nesty:)

O matko. Jak nie wiesz o czym mowa i w jakim ja to kontekście mówię, to nie zabieraj głosu.

Ja nie będę chwalił rzeczy przed zachodem słońce, po wydaniu wszystko się okaże jak jest naprawdę. Na ten moment denerwuje mnie skrypt, gdzie guziki migają. Nie słyszałem o tym, aby coś takiego w Danach było, no ale jeżeli się mylę, to godzę się na skarcenie przez łeb.

(09.07.2014, 20:21)michass napisał(a): O, widzę, że teraz pasażerowie podchodzą do pierwszych drzwi.

To jest coś, nad czym ubolewam.

(09.07.2014, 20:22)Kierowca Maciek napisał(a): Genialne KaJot, genialne. Moim zdaniem zrobiłeś najlepiej oskryptowany sterownik w historii OMSI.

A Ty już jesteś posiadaczem tego autobusu, że na podstawie filmiku to piszesz? Litości... Bądźcie uczciwi w swoich wypowiedziach...

(09.07.2014, 20:03)Goppel napisał(a): mało nie narobiłem w gacie

[Obrazek: annoyed-facepalm-picard-l.png]
 Podziękowania za post: eSeL(+1)




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości