OMSI LOD (Level of Detail) - sposób działania. |
Mam pytanie w związku z optymalizacją pojazdu (lub jakiegokolwiek innego obiektu). Chce się upewnić, że rozumiem o co chodzi. Czy komentarz, dajmy na to
Kod: [LOD] powoduje, że bryły, które są pod nim określone są renderowane kiedy obiekt jest większy niż 10% rozdzielczości ekranu? I czy dopóki nie określę kolejnej wartości LOD to wszystkie obiekty będą się w ten sposób renderowały? Dajmy na to, że chce aby bardzo uproszczona bryła i uproszczone koła renderowały się od 10%, a już reszta autobusu od 25%, wpis musi wyglądać tak jak poniżej? Kod: [LOD]
Musisz mieć jeszcze dodatkowo tekstury LoD_Alpha tak jak są w SDkach i odpowiednie wpisy, nie wiem czy to tylko nie jest od tego, by przy niskich fpsach zmniejszało jakość tekstur
![]()
Na OMSIWiki jest o tym artykuł, ale niestety w języku niemieckim, może mimo wszystko coś się rozjaśni: http://www.omnibussimulator.de/omsiwiki....?title=LOD
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |