| Obiekty Nocne | |||
|
Hej, jest może gdzieś jakiś poradnik jak stworzyć budynki żeby świeciły w nocy? szukałem i szukałem ale nie znalazłem żadnego.
Na podstawie jednego z podstawowych obiektów:
1. Ustawiamy tryb działania nightmapy w pliku .sco (przetłumaczone z jednego z obiektów Marcela): Kod: [NightMapMode]Do samego pliku dodajemy ten wpis z cyfrą, która nam odpowiada: Kod: [NightMapMode]2. W pliku texture tworzymy folder "night". 3. W tym folderze umieszczamy plik tekstury "nocnej" - nakładamy m.in. tekstury okien z zapalonym światłem za nimi na kompletnie czarny obraz w miejscach, gdzie na głównej teksturze też te okna występują (screeny przykładowe dla jednego z oryginalnych obiektów): ![]() ![]() Jak widać, plik tekstury nocnej może być zapisany w mniejszej rozdzielczości dla oszczędności pamięci. Jak zrobisz wszystko, powinno już wtedy prądzić
| |||
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |


![[Obrazek: M6lqaLG.png]](https://i.imgur.com/M6lqaLG.png)
![[Obrazek: PshsiHv.png]](https://i.imgur.com/PshsiHv.png)
![[Obrazek: sYPhfuv.png]](https://i.imgur.com/sYPhfuv.png)
![[Obrazek: tbAFzek.png]](https://i.imgur.com/tbAFzek.png)