Obiekty Nocne | |||
Hej, jest może gdzieś jakiś poradnik jak stworzyć budynki żeby świeciły w nocy? szukałem i szukałem ale nie znalazłem żadnego.
Na podstawie jednego z podstawowych obiektów:
1. Ustawiamy tryb działania nightmapy w pliku .sco (przetłumaczone z jednego z obiektów Marcela): Kod: [NightMapMode] Do samego pliku dodajemy ten wpis z cyfrą, która nam odpowiada: Kod: [NightMapMode] 2. W pliku texture tworzymy folder "night". 3. W tym folderze umieszczamy plik tekstury "nocnej" - nakładamy m.in. tekstury okien z zapalonym światłem za nimi na kompletnie czarny obraz w miejscach, gdzie na głównej teksturze też te okna występują (screeny przykładowe dla jednego z oryginalnych obiektów): ![]() ![]() Jak widać, plik tekstury nocnej może być zapisany w mniejszej rozdzielczości dla oszczędności pamięci. Jak zrobisz wszystko, powinno już wtedy prądzić ![]()
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |