Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Obiekty Nocne

#1

Hej, jest może gdzieś jakiś poradnik jak stworzyć budynki żeby świeciły w nocy? szukałem i szukałem ale nie znalazłem żadnego.
Odpowiedz

#2

Na podstawie jednego z podstawowych obiektów:

1. Ustawiamy tryb działania nightmapy w pliku .sco (przetłumaczone z jednego z obiektów Marcela):
Kod:
[NightMapMode]
Tryby działania oświetlenia nocnego:
0: uruchamia się razem z latarniami ulicznymi
1: ma być oświetlony całą dobę
2: jak budynki mieszkalne (zgaszony w godzinach około 23:00-6:00)
3: budynek handlowy/przemysłowy (zgaszony w godzinach około 18:00-7:00)
4: szkoły (zgaszony w godzinach około 15:00-7:00)

Do samego pliku dodajemy ten wpis z cyfrą, która nam odpowiada:
Kod:
[NightMapMode]
2

2. W pliku texture tworzymy folder "night".
3. W tym folderze umieszczamy plik tekstury "nocnej" - nakładamy m.in. tekstury okien z zapalonym światłem za nimi na kompletnie czarny obraz w miejscach, gdzie na głównej teksturze też te okna występują (screeny przykładowe dla jednego z oryginalnych obiektów):
[Obrazek: M6lqaLG.png][Obrazek: PshsiHv.png]

Jak widać, plik tekstury nocnej może być zapisany w mniejszej rozdzielczości dla oszczędności pamięci.

Jak zrobisz wszystko, powinno już wtedy prądzić;)
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
 Podziękowania za post: Ikarus 132(+1) , matiswa00(+1)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości