Odwrócenie tekstury lusterka. |
Witam
![]() Robię sobie dodatkowe lusterko do Neoplana, ale problem jest taki, że obiekty źle wyświetlają się od lewej do prawej. Dla przykładu w załączniku stoję przy przystanku na Grundorfie, mam chodznik po prawej stronie busa i na tym lusterku powinien być po prawej, ale wyświetla się po lewej stronie lusterka. ![]()
Moje mapowanie UV jest odwrócone pionowo. Ponieważ, gdy nie jest... wtedy odbicia w relacji prawo/lewo są poprawne, ale to co powinno się pojawiać z góry, pojawiało się z dołu. Bardzo ciężko mi to wytłumaczyć, ale mam nadzieje, że ktoś to zrozumie.
![]()
Zmień wpis w pliku .bus dla tego lusterka z [add_camera_reflexion] na [add_camera_reflexion_2] - powinno pomóc.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Chwilowo mam problem, bo wpadłem na pomysł zmirrorowania mapowania UV w blenderze, plane całkowicie zniknął, przywrócenie poprzedniego stanu nie pomaga, ale jak opanuje sytuacje dam znać czy dodanie _2 pomogło
![]() ___________________________________ Dodanie _2 nic nie zmienia, ale wystarczyło zmirrorować mapowanie i nie zapomnieć o zaznaczeniu flipów ![]() Proszę o zamknięcie wątku;) ![]() |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |