Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Opcja "Tangential to spline" nie działa tak, jak powinna

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 31.08.2016, 12:22 przez mattez.)

Witam,

Mam problem na tworzonej przeze mnie mapie. Mam długi wiadukt, który przechodzi przez kilka tile. Do głównego splina (ulica) przypięte są obiekty takie, jak barierki i bloczki pod drogą. Wsystkie mają, tak, jak splin, ok 900 metrów długości i zaznaczoną opcję "Tangential to spline", która wyrównuje je pod odpowiednim kątem zgodnie z kątem splina.

Działa to idealnie do momentu ponownego załadowania mapy w edytorze, lub w trybie jazdy. Wtedy tworzy się kopia obiektu w tym samym miejscu, jeden jest nachylony zgodnie ze splinem, jeden nie, przy czym opcja "Tangential to spline" na drugim jest już odznaczona. Kasowanie "zdublowanej" serii obiektów, skasowanie wszystkiego i postawienie od nowa nie pomaga. Ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić? Podejrzewam, że coś nieprawidłowo robię, ale próbowałem wszystkiego, co mi przyszło do głowy.

Oto screenshot jak to wygląda:
[Obrazek: x7Kg8L4.jpg]
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl
Odpowiedz

#2

Zrób w takim razie manualnie.
Pitch and Bank zapraszają:D
Idzie nowe
[Obrazek: Yj88rpM.png]

Nie udzielam pomocy na PW!

Odpowiedz

#3

No weź... Wiadukt ma prawie 900 m. Podkładów pod trasą jest 3 rzędy, każdy ma 5 metrów - ok 600 sztuk. Barierek są 4 rzędy, każda po 10 metrów, około 400 sztuk. W sumie około 1000 elementów i nie mam zamiaru każdego ręcznie pod kątem ustawiać. Musi się to dać jakoś zoptymalizować.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl
Odpowiedz

#4

Może spróbuj te barierki zacząć od drugiej strony splina albo z innego tile?
Pozdrawiam Przemo
 Podziękowania za post: mattez(+1) , pause1(+1)
Odpowiedz

#5

@UP: Słusznie! Okazało się, że każdy rząd był na końcu tile'a, tak, że jeden obiekt na nim był, reszta na kolejnych tile'ach. Przesunąłem je tak, żeby zaczynały się od nowego tile'a i to rozwiązało problem. Dzięki:)
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl
 Podziękowania za post: pause1(+1)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości