Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Pływające" źródła światła
Autor Wiadomość

A serious rock fan
Eksperci
Liczba postów: 490
Dołączył: 03-2016
Podziękowań: 538
Post: #1
"Pływające" źródła światła
Witam, mam problem z pływającymi źródłami świateł, problem jest przedstawiony w gifie niżej. Dzieje się tak z każdymi źródłami świateł o kolorach zbliżonych do białych. Słońce także ma takie objawy więc nie jest to wina modelu. Wykonałem spójność plików gry a logfile nie wskazuje żadnego problemu.

[Obrazek: MH7tJny.gif]

Pozdrawiam
Westu


Patrząc zawsze przed siebie, myśląc o tym, jak zrobić jeszcze więcej, osiągniesz stan umysłu, w którym nie ma rzeczy niemożliwych.
16.05.2020 16:54
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Sebal29

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 16
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 3
Post: #2
RE: "Pływające" źródła światła
Udało Ci się znaleźć rozwiązanie?
Mam dokładnie ten sam problem, na zagranicznych forach nie mogę nic znaleźć w tym temacie.

18.05.2020 18:30
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 216
Dołączył: 05-2014
Podziękowań: 170
Post: #3
RE: "Pływające" źródła światła
Trzeba usunąć animację deszczu z szyb, to przez to, tylko w Mega Packu (i przez Mega Pack).

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.05.2020 21:26 przez kch2979.)
19.05.2020 21:25
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: snaperpl , Westu

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 67
Dołączył: 05-2018
Podziękowań: 12
Post: #4
RE: "Pływające" źródła światła
A gdzie tą animację można konkretnie znaleźć?

20.05.2020 10:15
Szukaj postów Cytat

A serious rock fan
Eksperci
Liczba postów: 490
Dołączył: 03-2016
Podziękowań: 538
Post: #5
RE: "Pływające" źródła światła
Trzeba usunąć wszystkie wpisy "[texcoordtransY]" z pliku .cfg modelu. Problem rozwiązany


Patrząc zawsze przed siebie, myśląc o tym, jak zrobić jeszcze więcej, osiągniesz stan umysłu, w którym nie ma rzeczy niemożliwych.
20.05.2020 11:50
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Sebal29

OmnibussimulatorProjectsStudio
Zasłużeni
Liczba postów: 915
Dołączył: 12-2012
Podziękowań: 872
Post: #6
RE: "Pływające" źródła światła
Z tego co wiem to nie trzeba tylko jesli światła są przed szybami to taki problem bedzie w cfg. Lub odwrotnie. Nie pamiętam. W tym przypadku to wycieraczki to lepiej wyciac wpisy z wycieraczkami o3d i dac je przed lub po wpisie z światłami


[Obrazek: 71972199532229830538.png]
25.05.2020 20:05
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: