Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


"Pływające" źródła światła

#1

Witam, mam problem z pływającymi źródłami świateł, problem jest przedstawiony w gifie niżej. Dzieje się tak z każdymi źródłami świateł o kolorach zbliżonych do białych. Słońce także ma takie objawy więc nie jest to wina modelu. Wykonałem spójność plików gry a logfile nie wskazuje żadnego problemu.

[Obrazek: MH7tJny.gif]

Pozdrawiam
Westu

Patrząc zawsze przed siebie, myśląc o tym, jak zrobić jeszcze więcej, osiągniesz stan umysłu, w którym nie ma rzeczy niemożliwych.
 Podziękowania za post: Sebal29(+1)
Odpowiedz

#2

Udało Ci się znaleźć rozwiązanie?
Mam dokładnie ten sam problem, na zagranicznych forach nie mogę nic znaleźć w tym temacie.
Odpowiedz

#3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.05.2020, 21:26 przez kch2979.)

Trzeba usunąć animację deszczu z szyb, to przez to, tylko w Mega Packu (i przez Mega Pack).
 Podziękowania za post: snaperpl(+1) , Westu(+1)
Odpowiedz

#4

A gdzie tą animację można konkretnie znaleźć?
Odpowiedz

#5

Trzeba usunąć wszystkie wpisy "[texcoordtransY]" z pliku .cfg modelu. Problem rozwiązany
Patrząc zawsze przed siebie, myśląc o tym, jak zrobić jeszcze więcej, osiągniesz stan umysłu, w którym nie ma rzeczy niemożliwych.
 Podziękowania za post: Sebal29(+1)
Odpowiedz

#6

Z tego co wiem to nie trzeba tylko jesli światła są przed szybami to taki problem bedzie w cfg. Lub odwrotnie. Nie pamiętam. W tym przypadku to wycieraczki to lepiej wyciac wpisy z wycieraczkami o3d i dac je przed lub po wpisie z światłami
[Obrazek: 71972199532229830538.png]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości