"Pływające" źródła światła | ||||||
Witam, mam problem z pływającymi źródłami świateł, problem jest przedstawiony w gifie niżej. Dzieje się tak z każdymi źródłami świateł o kolorach zbliżonych do białych. Słońce także ma takie objawy więc nie jest to wina modelu. Wykonałem spójność plików gry a logfile nie wskazuje żadnego problemu.
![]() Pozdrawiam
Westu Patrząc zawsze przed siebie, myśląc o tym, jak zrobić jeszcze więcej, osiągniesz stan umysłu, w którym nie ma rzeczy niemożliwych.
Udało Ci się znaleźć rozwiązanie?
Mam dokładnie ten sam problem, na zagranicznych forach nie mogę nic znaleźć w tym temacie.
Trzeba usunąć wszystkie wpisy "[texcoordtransY]" z pliku .cfg modelu. Problem rozwiązany
Patrząc zawsze przed siebie, myśląc o tym, jak zrobić jeszcze więcej, osiągniesz stan umysłu, w którym nie ma rzeczy niemożliwych.
Z tego co wiem to nie trzeba tylko jesli światła są przed szybami to taki problem bedzie w cfg. Lub odwrotnie. Nie pamiętam. W tym przypadku to wycieraczki to lepiej wyciac wpisy z wycieraczkami o3d i dac je przed lub po wpisie z światłami
![]() | ||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |