Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[Pojazd]  Jelcz: 120MM/2, 120M/3

#31

Mam wyłączone automatyczne sprzęgło, a i tak w żadnym z manuali nie jestem w stanie wbić biegu. Gram na DFGT.
[Obrazek: fldoEhW.png]
Odpowiedz

#32

Na którym Jelczu?
[Obrazek: 76561198117779318.png]

Ryzen 9 7950X
RTX 4090
128GB RAM
2TB NVMe + 2TB NVMe + 256GB SSD + 1TB HDD + 3TB HDD + 4TB HDD
Odpowiedz

#33

Praktycznie na wszystkich.
Odpowiedz

#34

Do manuali mieć włączone autosprzeglo do voitha tylko trzeba wyłączyć
Bądź miły dla osoby która próbuje Ci pomóc na forum, tym bardziej, że robi to bezpłatnie w swoim wolnym czasie.
Odpowiedz

#35
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.09.2015, 19:32 przez kch2979.)

(25.09.2015, 13:22)WojtasBeuthen napisał(a): Mam problem z niedziałającym autosprzęgłem a mianowicie kiedy wrzucam jakiś bieg on w ogóle nie chce wskoczyć( Tyczy się to tylko i wyłącznie dwóch modeli tego pojazdu z manualną skrzynią biegów) . Jeżeli macie na to jakieś rozwiązanie to bardzo proszę o pomoc:)

W pobieralni w wątku poświęconemu temu Jelczowi opisałem, jak udało mi się rozwiązać problem bez wyłączania automatycznego sprzęgła.

Zacytuję siebie:
(23.09.2015, 23:15)kch2979 napisał(a): Cofam, cofam wszystkie moje słowa co do braku Współpracy Jelcza 120M/3 z kierownicą oraz automatycznym sprzęgłem.

Oto poradnik "jak sprawić, by Jelcz 120M/3 z manualem ruszył mając kierownicę z dwoma pedałami i włączone automatyczne sprzęgło":

1. Nie odznaczaj opcji "automatycznego sprzęgła" w opcjach OMSI.
2. Przejdź (w opcjach) na kartę "Game controller" (Kontroler gier), wybierz swoją kierownicę, z której korzystasz.
3. Zobaczysz osie, na pewno masz przyporządkowaną jedną do przyspieszania, a drugą do hamowania. Jest też trzecia oś do niczego nie przyporządkowana.
4. Przyporządkuj ową oś do sprzęgła.
5. Szerokiej drogi!
Odpowiedz

#36

Ja mam taki problem, że wersja 120MM/2 z voithem się nie chce rozpędzić powyżej 5km/h
Do tego słychać zbugowany dźwięk zamykania drzwi (dotyczy to również wersji ze skrzynią zF, która jeździ ale ma taki sam problem z dźwiami)
Lewar działa w porządku
[Obrazek: 2642er7.jpg]

Najważniejsze jest to, abyś nie poddawał się przez to, co sądzą o tobie inni ludzie.
Odpowiedz

#37
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.09.2015, 21:27 przez Kremik.)

Też mam problem z wersją 120M/3, mianowicie ciągle jest wciśnięty hamulec (święcą się nawet lampy stopu), przez co nie da się normalnie jechać. Autobus hamuje przy przerwie w trackie zmiany biegu i przy ruszaniu, możliwa tylko jazda na pierwszym biegu. To nie wina automatycznego sprzęgła, z nim jaki bez, jest to samo.
Dodam, że 120M/2 działa normalnie.

@UP, co do prędkości, wyłącz automatyczne sprzęgło;)
Odpowiedz

#38

Ale mieszacie z tym jelczem i tym autosprzęgłem. Co do hamowania to już twoja wina, jak jeździsz na jakiejś kierownicy to może podczas testowania 120M/3 akurat ci się coś zawiesiło w potencjometrze od hamulca i ci się niby wciskał bo tak to wielka bzdura z tym hamulcem. Ja nie wiem skąd wy ludzie wszyscy macie tyle problemów z tym jelczem. Błędy które wy wypisujecie i u mnie się zdarzają to:
-deszcz na szybach jest zepsuty
-voith nie działa jak ma się włączone autosprzęgło
-czasem zapętlanie się dźwięków zamykania drzwi

I to by było chyba na tyle
Odpowiedz

#39

Co do hamowania, klawiatura mi się zacięła :E
Ale problem z automatycznym sprzęgłem faktycznie występuje. Kiedy jest włączone, w 120MM/2 pedał gazu nie wciska się prawie w ogóle, co uniemożliwia normalną jazdę. Jednak z wyłączoną tą opcją, wszytko jest w normie.
Odpowiedz

#40

@CraherPL
A reszte sobie ubzdurałem? Dzięki...
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości