[Pojazd] Tatra T6B5 |
Musisz jeszcze kliknąć na podstawę pantografu, by zalączyć prąd.
Dobra, ale nadal nie jedzie.. włączam bieg klaw. D, zwalniam hamulec, dla pewności także przystankowy (wciskam drugi raz, na wypadek, jeżeli nie jest załączony i 1-szym kliknięciem zaciagnąłem go, zamiast zwolnić), daję gazu i nic. Dodam, że stawiam pojazd w podwójnej trakcji (w pojed. często respi na innym torze, a w podwójnej stawiam juz drugi raz i stawia na właściwym. nie potrafię jednak przenieść się do drugiej szoferki, aby podnieść pantograf. Chociaż drugi wagon powinien reagować na wszystkie operacje z 1-szego, jak pantografy, drzwi, itp. Bo muszę nadmienić, że sterować funkcjami mogę tylko w 1-szym.
![]()
Tutaj musisz długo trzymać gaz - po 2-3 minutach puść i naciśnij jeszcze raz - powinien ruszyć.
Może powtórzę pytanko, jak sterować podwójnym? - bo funkcje reagują tylko w 1-szym, oraz jak się przesiadać z szoferki w 1-szym do tej w 2-im?
![]() ![]()
To tak, przesiadasz się tak jak w zwykłych autobusach, nie możesz mieć rozkładu i z klawisza bodaj. F4 wchodzisz do tramwaju. A żeby 2-ką ruszyć musisz zrobić, to samo co w jedynce tylko razy 2, bo każdy wagon z tego dodatku trzeba osobno wlączyć, osobno nim pokręcić itd . Czyli w jedynce włączasz silnik itd a w 2-gim robisz to samo.
Jeżeli pomogłem, kliknij ten guziczek "Rep" pod moim postem
![]()
To kicha, bo rozruch bez rozkładu, to pół biedy jeszcze, ale potem, w czasiekursu drzwi otwierać tylko w jednym, a przesiadać sie nie da z rozkładem, to beznadziejne, moze jakiś fachman się odezwie, jak skrypty przerabiać, jeżeli to wogóle wykonalne/trudno wykonalne. Bo po co ciągnać drugi wagon, przy którego rozruchu juz kłopot, a w czasie jazdy nie ma z niego pożytku, a fajnie pośmigać podwójnym zestawem
![]() ![]() ![]() |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |