24.11.2014, 16:32(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.01.2015, 17:52 przez MrYanke$.)
Podstawowe informacje o lakiernii:
limit zamawianych malowań to maksymalnie 1 zlecenie w jednym zamówieniu;
zamówienie na malowanie może złożyć każdy, kto na swoim koncie ma minimum 40 sensownych postów (ograniczenia nie dotyczą Ekipy oraz osób zasłużonych);
mam prawo do odrzucenia zamówienia bez podania przyczyny;
nie przyjmuję zamówień na malowania fikcyjne;
czas jaki mam na wykonanie danego zamówienia to maksymalnie tydzień.
Podstawowe informacje, które powinny znaleźć się w zamówieniu:
wyraźne i dokładne zdjęcia danego pojazdu (przód, lewy i prawy bok, tył, wnętrze - nie jeden link do wszystkich.);
numer boczny danego pojazdu;
link do modelu na który ma być wykonane malowanie;
dokładna i poprawna nazwa przedsiębiorstwa (np. MPK Łódź Sp. z o.o.);
logo przedsiębiorstwa.
Na jakie pojazdy aktualnie przyjmuję zamówienia?[Aktualizacja: 24.11.2014r.]
Solaris Urbino 12 & 18 by alTerr
Mercedes-Benz O530 & O530G by alTerr
MAN NG272
Neoplan N4016
Ewentualnie możecie się pytać na PW/FB/GG.
Solaris Urbino 12 by alTerr - MPK Łódź Sp. z o.o. #1366
SCREEN'y:
INSTRUKCJA: 1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "rep" w "Solaris BVG". 2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris BVG.7z). 3. Wypakowany folder "Solaris BVG" należy wrzucić do: miejsce instalacji/Steam/SteamApps/common/OMSI 2/Vehicles 4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MPK Łódź Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
Solaris Urbino 12 by alTerr mod by NH - MPK Łódź Sp. z o.o. #1563 (fictional)
SCREEN'y:
INSTRUKCJA: 1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "rep" w "Solaris BVG". 2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris BVG.7z). 3. Wypakowany folder "Solaris BVG" należy wrzucić do: miejsce instalacji/Steam/SteamApps/common/OMSI 2/Vehicles 4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MPK Łódź Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
Solaris Urbino 18 by alTerr - MPK Łódź Sp. z o.o. #1849
SCREEN'y:
INSTRUKCJA: 1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "rep" w "Solaris BVG". 2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris BVG.7z). 3. Wypakowany folder "Solaris BVG" należy wrzucić do: miejsce instalacji/Steam/SteamApps/common/OMSI 2/Vehicles 4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MPK Łódź Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
Solaris Urbino 18 by alTerr mod by NH - MPK Łódź Sp. z o.o. #1587 (fictional)
SCREEN'y:
INSTRUKCJA: 1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "rep" w "Solaris BVG". 2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris BVG.7z). 3. Wypakowany folder "Solaris BVG" należy wrzucić do: miejsce instalacji/Steam/SteamApps/common/OMSI 2/Vehicles 4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MPK Łódź Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
Solaris Urbino 12 by alTerr - Arriva Bus Transport Polska Toruń Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA: 1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "rep" w "Solaris BVG". 2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris Urbino 12 by alTerr - Arriva Bus Transport Polska Toruń Sp. z o.o..7z). 3. Wypakowany folder "Solaris BVG" należy wrzucić do: miejsce instalacji/Steam/SteamApps/common/OMSI 2/Vehicles 4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "Arriva Bus Transport Polska Toruń Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
Solaris Urbino 18 by alTerr - MPK Kielce Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA: 1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "rep" w "Solaris BVG". 2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris Urbino 18 by alTerr - MPK Kielce Sp. z o.o..7z). 3. Wypakowany folder "Solaris BVG" należy wrzucić do: miejsce instalacji/Steam/SteamApps/common/OMSI 2/Vehicles 4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MPK Kielce Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
INSTRUKCJA: 1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "rep" w "MAN_NL_NG". 2. Wypakować zawartość z archiwum (MAN NG272 - MPK Poznań Sp. z o.o..7z). 3. Wypakowany folder "MAN_NL_NG" należy wrzucić do: miejsce instalacji/Steam/SteamApps/common/OMSI 2/Vehicles 4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "MPK Poznań Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
INSTRUKCJA: 1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "rep" w "Solaris BVG". 2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris Urbino 15 by alTerr mod by NH - ASKA Żory.7z). 3. Wypakowany folder "Solaris BVG" należy wrzucić do: miejsce instalacji/Steam/SteamApps/common/OMSI 2/Vehicles 4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "ASKA Żory" i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
Solaris Urbino 12 by alTerr mod by NH - Warszawa Mobilis Sp. z o.o.
SCREEN'y:
INSTRUKCJA: 1. Zrobić kopię oryginalnego folderu "rep" w "Solaris BVG". 2. Wypakować zawartość z archiwum (Solaris Urbino 12 by alTerr mod by NH - Warszawa Mobilis Sp. z o.o..7z). 3. Wypakowany folder "Solaris BVG" należy wrzucić do: miejsce instalacji/Steam/SteamApps/common/OMSI 2/Vehicles 4. Przy wybieraniu malowania autobusu klikamy w "Warszawa Mobilis Sp. z o.o." i ważne jest, aby nie wybierać numeru bocznego, najlepiej zostawić puste pole, wtedy mamy pewność, że tekstury numeru bocznego nie będą się nam nakładały.
WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE!
Jakiekolwiek rozpowszechnianie czegokolwiek na inne strony bez mojej zgody surowo zabronione! "Pamiętaj, że nie jesteś osobą anonimową. Numery IP mogą być udostępnione organom ścigania w myśl art. 15 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204)."