Pomieszane tekstury na autobusie przegubowym AI |
Witajcie.
Od kilku dni obserwuję pewien problem z autobusami przegubowymi AI, a konkretnie MAN-ami GN92 z domyślnej mapy. Otóż na co najmniej dwóch różnych mapach (Warszawa 149 oraz Wrocław) zauważyłem autobusy, w których tylny człon miał inną teksturę, niż przedni. Przedni był ok, tak jak zapisano w ailists danej mapy, ale tylny zupełnie "od czapy". Na mapie warszawskiej z jakiegoś powodu tyły były z Klonowicy (kilka niezaleznych sesji gry), natomiast na wrocławskiej przyuważyłem tył z domyślnego malowania BVG i jeszcze jakiś inny (przy innym przodzie). Sprawdzałem strukturę plików tekstur i wszystko wydaje się ok, jeśli sam wczytuję autobus dla siebie, to tekstury też się ładują OK, tylko z AI takie problemy. Czy ktoś się z czymś takim spotkał? Szukałem po forum, ale nie znalazłem, jeśli było i przeoczyłem, to przepraszam.
Przeoczyłeś dodanie logu gry, który by nam pomógł odpowiedzieć skąd taki błąd się mógł pojawić. Wklej jego zawartość np. na pastebin i daj link, zobaczymy co tam nie gra.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Zanim przeczytałem odpowiedź i wygenerowałem log, udało mi się rozwiązać problem, więc dzięki za odpowiedź i chęć pomocy!
Ale napiszę co było problemem, bo sprawa jest nowa i może ktoś na nią wpaść jeszcze. W nowej wersji mapy Delpest 5.2 jest nieprawidłowy plik z teksturą Volanbusza (oznaczoną jako BKV). Efekt jest taki, że jak się to wgra, to wszystkie repainty GN92, które są na liście poniżej tego BKV (czyli prawie wszystkie) ładują się nieprawidłowo, tj. tylny człon jest dobry, a przedni od poprzedniego repaintu z listy. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |