Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Poznaniacy

#41

Idźmy we 3 [emoji14] ja biorę Centrum i Jeżyce Goppel Staroleke Grabowo te okolice a Pitoras Zawady itd [emoji14] albo Goppel Tramwaje ja autobusy z Kaczej a Pitoras z Warszawskiej. A tak serio to przydały by się normalne zapowiedzi i opcje awaryjne jak tramwaj jedzie inna trasa.

Wysłane z mojego LG G3 przy użyciu Taptalka
[Obrazek: poznan-logo.png]
Odpowiedz

#42

Napisałem coś na ten temat u nich na fejsie xD
Ciekawe co odpiszą hyhy.
Pozdrawiam
Pitoras:)
Portfolio
Kanał YouTube


Dziękuję za 500 reputów:)
Odpowiedz

#43

Też już pisałem, gruby również. Proponuję się przenieść na GG z tą rozmową, żeby tu nie śmiecić.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#44

No i udało mi się wybrać na te 135lecie:P

Miałem takie szczęście, że natrafiłem na przejazd wagonów z zajezdni na Zwierzyniecką na Głogowskiej oraz na ich zjazd z Franowa popołudniu, wtedy zastałem je na Wildze.

Bardzo fajnie, że aż tyle pojazdów wzięło udział w paradzie, nawet H9 z Gniezna. Szkoda, że podczas postoju na Zwierzynieckiej tylko autobusy były od początku otwarte a tramwaje otworzono niedługo przed planowanym odjazdem. Napełnienie podczas przejazdu było nierównomierne oczywiście na korzyść zabytków. W eNkach, stodwójkach i stopiątkach było full ludzi, jak w godzinach szczytu, w helmutach wszystkie miejsca siedzące zajęte i trochę stojących a combino, tramino, tatra, moderus alfa i beta świeciły pustkami. Najbardziej mnie zaskoczyła eNka krakowska. Pytałem się i koleś chyba z KMPS powiedział, że nie ma wagonów silnikowych i nie było nic do ciągnięcia doczepki więc trzeba było wypożyczyć.

Na Franowie jak podczas otwarcia przyjechały dwa torty ale zachowanie ludzi było tragiczne. Zaczęli się pchać i przepychać po darmowy kawałek toru jakby to było nie wiadomo co... W ogóle nie zwracali uwagi na odgrodzenie. Jedna babcia to przepychała się na chama nie patrząc na nic, żeby tylko zrobić zdjęcie tortowi a potem, żeby go wziąć. Jej koleżanka dostała jeden kawałek i czekała na drugi, rozdający tort (chyba szef ZTMu to był) z cztery razy ją wymijał i dawał tym co nie mieli aż w końcu poszła... a prawie mu ten drugi talerzyk z rąk wyciągała... W przejazdach tramwajem po zajezdni nie brałem udziału bo na otwarciu zajezdni się przejechałem i szybko uciekłem na miasto.

Zdziwiło mnie też, że żaden zabytkowy pojazd nie miał żółtej tablicy rejestracyjnej, wszystkie miały białe oprócz H9tki, która miała czarną blachę:D Czemu? tak trudno zdobyć papiery na zabytek?
Odpowiedz

#45

Ale wtedy każda renowacja musi być konsultowana przez konserwatora.

Wysłane z mojego LG G3 przy użyciu Taptalka
[Obrazek: poznan-logo.png]
Odpowiedz

#46

Również widziałem paradę, niestety nie udało mi się dotrzeć na Franowo, ale dużo ciekawostek widziałem już na Zwierzynieckiej. Również byłem zdziwiony widokiem krakowskiej N-ki, ale w Poznaniu faktycznie nie ma innego wagonu silnikowego, który mógłby pociągnąć Carl Weyera. Cieszy mnie jednak fakt, że kolejne zabytki są remontowane.
Pozdrawiam Przemo
Odpowiedz

#47

Mi się generalnie nie podobało, stypa straszna, a jak chciałem ją trochę rozkręcić przez ustawienie czegoś ciekawego na wyświetlaczu w #685 to przyszedł Pan KMPS i uprzejmie zapytał "CO DUBIE?!", więc dałem spokój, poszedłem jeszcze bardziej się zakochać w Becie i się zmyłem.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#48

Ja dowiedziałem się wielu ciekawych rzeczy. Hybryda przez pewien czas jeździła na 82 i głównie 74 ale wycofali ja. Dlaczego? Paliła więcej niż zwykle 18. Teraz jeździ na podmiejskich dzięki czemu można coś tam zaoszczędzić. Ciekawe jest również to ile ten MAN ITS-u paki! Około 40 litrów na 100! Gdzie solo Solarisa pali tyle. Zobaczyłem silnik EURO 6 i dowiedziałem się jakie są różnice. Wszyscy kierowcy wolą MAN-a niż Solare. Solaris jest twardy czuć każda dziurę. Poza tym Highline jest dla nich bardziej czytelny i lepszy. Ostatnio również kierowcy z Warszawskiej lub ci z Kaczej muszą jeździć do drugich zajezdni, co powoduje że każdy musi znać wszystkie linie w Poznaniu. Kacza wypuszcza tyle autobusów w dzień roboczy ile Warszawszska w weekend. Do tego kierowcy są zawiedzeni warsztatem na Kaczej bo jak można tak traktować MAN-y. Ogólnie było super. W zajezdni gdzie można było wejść stał otwarty Solaris Tramino w którym można było grzebać. Siedziałem w każdym autobusie w jednym bawiłem się wszystkim a w tramwajach dzwoniłem dzwonkiem aż miło:D Szkoda że tyle trzeba czekać na następną impreze.

Wysłane z mojego LG G3 przy użyciu Taptalka
[Obrazek: poznan-logo.png]
Odpowiedz

#49

Jak oceniacie autobusy w ostatnich dniach? [emoji14] Panuje taki bajzel że nie da się ogarnąć... Kacza nie wytrzymuje i Warszawska musi wypuszczać autobusy. Generalnie praktycznie wszyscy kierowcy pracują a motorniczy jak to Goppel powiedział jeżdżą z "patronami" [emoji14]

Wysłane z mojego LG G3 przy użyciu Taptalka
[Obrazek: poznan-logo.png]
Odpowiedz

#50

Mnie tylko wkurza T11 na solówkach, bo nie ma klimy i to są stare trupy, a były SU18 z 2006 roku, czyli jedyne dobre tej marki na lato.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości