Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Problem z Fikcyjnym Szczecinem 2.50

#1

Witam! Mam problem z Fikcyjnym Szczecinem 2.50, a mianowicie odkąd zaktualizowałem wersję Urbino PL do 1.7 Fikcyjny Szczecin zacinał się podczas ładowania ruchu ai, kiedy wchodziłem na golczewo wszystko działało. Zrobiłem Reinstalkę, wrzuciłem na nowo Urbino PL najnowsze oraz wszystkie pliki z Fikcyjnego Szczecina ZIP wrzuciłem do folderu gry jak to zawsze robiłem, teraz wyskoczył mi błąd że ,,Żądane zasoby są w użytku" w tym samym momencie czyli ładowania ruchu AI albo w momencie gdy podczas ładowania pojawiają się ... .
Bardzo proszę o pomoc! Z góry dziękuje.
Odpowiedz

#2
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.04.2020, 12:58 przez Jakuba.)

Problem jaki nam tu przedstawiłeś prawdopodobnie wynika z tego, że ailist Fikcyjnego Szczecina był zrobiony pod starszą wersję Solarisów. Najnowsza wersja (1.7) niestety nie jest kompatybilna. Naprawieniem problemu będzie usunięcie niektórych wpisów w pliku ailist.cfg. W skrócie musisz wywalić z tego pliku dopisek "FS" przy Solarisach. Pozdrawiam
 Podziękowania za post: Jakubek20(+1)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości