Odpowiedź 
Problem z Fikcyjnym Szczecinem 2.50
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 1
Dołączył: 11-2013
Podziękowań: 0
Post: #1
Problem z Fikcyjnym Szczecinem 2.50
Witam! Mam problem z Fikcyjnym Szczecinem 2.50, a mianowicie odkąd zaktualizowałem wersję Urbino PL do 1.7 Fikcyjny Szczecin zacinał się podczas ładowania ruchu ai, kiedy wchodziłem na golczewo wszystko działało. Zrobiłem Reinstalkę, wrzuciłem na nowo Urbino PL najnowsze oraz wszystkie pliki z Fikcyjnego Szczecina ZIP wrzuciłem do folderu gry jak to zawsze robiłem, teraz wyskoczył mi błąd że ,,Żądane zasoby są w użytku" w tym samym momencie czyli ładowania ruchu AI albo w momencie gdy podczas ładowania pojawiają się ... .
Bardzo proszę o pomoc! Z góry dziękuje.

24.01.2020 20:52
Szukaj postów Cytat

IKKE I RUTE
Użytkownicy
Liczba postów: 106
Dołączył: 07-2017
Podziękowań: 187
Post: #2
RE: Problem z Fikcyjnym Szczecinem 2.50
Problem jaki nam tu przedstawiłeś prawdopodobnie wynika z tego, że ailist Fikcyjnego Szczecina był zrobiony pod starszą wersję Solarisów. Najnowsza wersja (1.7) niestety nie jest kompatybilna. Naprawieniem problemu będzie usunięcie niektórych wpisów w pliku ailist.cfg. W skrócie musisz wywalić z tego pliku dopisek "FS" przy Solarisach. Pozdrawiam


Klimy nie ma, ale jest [Obrazek: papTDfB.jpg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.04.2020 12:58 przez Jakuba.)
24.01.2020 21:13
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Jakubek20
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: