Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Problem z Logitech Profilerem

#1

Mam kierownicę Logitech DFGT i Logitech profilera. Do tej pory wszystko działało bez problemu ale wczoraj, kiedy chciałem włączyć go ten nie reagował. Reinstalacja nie przyniosła skutku.
Wie ktoś jak to naprawić

#2

Witaj!
Też jestem posiadaczem DFGT. Nie sądzę aby ktoś tutaj mógł ci pomóc. Polecam ci napisać na support/przejrzeć FAQ Logitecha.
Pozdrawiam.
[Obrazek: logo.gif]
„Ukončete, prosím, výstup a nástup, dveře se zavírají. Příští stanice: Rajská zahrada“
Sprzęcior:
Intel Core i5-4690 @3.5GHz
NVIDIA GTX960
8 GB RAM
Windows 10

#3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.03.2014, 23:30 przez Krzysiek_112.)

Powiem szczerze, że liczyłem na bardziej szczegółową pomoc;)

Znalazłem na informację, aby spróbować uruchomić profilera na trybie "clean boot". Zrobiłem to niestety bezskutecznie, wiec liczę na szczegółową pomoc.
-
Problem rozwiązany. Wystarczyło usunąc pliki z folderu C: \ Users \ nazwa użytkownika \ AppData \ Local \ Logitech \ Software Gaming
Temat można zamknąć.




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości