Witam.Dzisiaj robiąc szyby zrobił mi się jakiś błąd którego nie potrafię naprawić:
[attachment=268]
Otóż lusterko tak robi że element szyby który jest na tle niego usuwa na tej częsci krople desczu.Na innych szybach działa to normalnie. Mógłby ktoś pomóc?
Kod:
[mesh]
SzybaKierowcy.o3d
[matl]
Fenster.tga
0
[matl_alpha]
2
[matl_noZcheck]
[matl_noZwrite]
[matl]
regen.tga
0
[matl_alpha]
2
[matl_noZcheck]
[matl_noZwrite]
[alphascale]
Rain_Window_Norm_Wetness
[mouseevent]
cp_fahrerfenster_opn
[newanim]
origin_rot_z
90
anim_trans
cp_fahrerfenster_pos
0.41
[mesh]
SzybaKierowcy2.o3d
[matl]
Fenster.tga
0
[matl_alpha]
2
[matl_noZcheck]
[matl_noZwrite]
[matl]
regen.tga
0
[matl_alpha]
2
[matl_noZcheck]
[matl_noZwrite]
[alphascale]
Rain_Window_Norm_Wetness
OS: Windows 11 Pro 64-bit
CPU: AMD Ryzen 7 7700
RAM: 32 GB Kingston Fury 6000 MHz
MOBO: MSI B650
GPU: AMD Radeon RX 7800XT 16 GB
D: 2 TB Kingston KC3000