Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Problem z własną mapą

#1

WItam znów mam problem z Murowicami i nie wiem co się stało proszę o szybką pomoc;(

http://hostmat.eu/images/42790023134285415393.png
[Obrazek: 71048043298608618746.jpg]

MAN NG323 LCs G - #782 - SPPK Police!
Odpowiedz

#2

Może log pan z łaski swojej da? ;)
Udzielam bezpłatnej pomocy na forum, pomoc na PW wyłącznie ODPŁATNIE.
TUF GAMING X570-PLUS + 5800X + RTX3060Ti 12GB + 32GB RAM

Dziękuję za 400 punktów reputacji! :D
Odpowiedz

#3

Kod:
====================
    Start logging
====================

Date: 2013-12-01
Time: 22:58:33

0 22:58:41 -  -     Warning:       Did not find texture file "30er_reihensiedlung01.bmp"!
1 22:58:41 -  -     Warning:       Did not find texture file "SD_Rad_v.bmp"!
2 22:58:41 -  -     Warning:       Did not find texture file "reifen.bmp"!
3 22:58:42 -  -     Warning:       Did not find texture file "path_car_1.bmp"!
4 22:58:44 -  -     Warning:       Did not find texture file "texture.tga"!
5 22:58:44 -  -     Warning:       Did not find texture file "Snow_1.bmp.001"!

[Obrazek: 71048043298608618746.jpg]

MAN NG323 LCs G - #782 - SPPK Police!
Odpowiedz

#4

Log tu nic nie da... mam dokładnie to samo i walczę z tym od 2 tygodni. Z błędu wynika, że coś mu w formacie tekstur nie pasuje. Potwornie mi mapę zamula i ładuje się trzykrotnie dłużej, ale winowajcy nie znalazłem. Czytałem gdzieś opinie, że ten błąd powoduje słaba karta graficzna/złe sterowniki, ale sprawdzałem moją mapę już na trzech komputerach i jest to samo. Domyślam się, że modyfikowałeś/tworzyłeś spliny i obiekty? Posprawdzaj w plikach .sli i .sco czy nie masz błędów w rozszerzeniu tekstur (jakieś .bnmp, czy .jpfg - chodzi o literówki). Ja też się tym zajmę, może coś znajdziemy.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl
Odpowiedz

#5

Nie ma sprzwdziłem każdy folder z obiektami i splinami które modyfikowałem bądź tworzyłem ale dalej nic nie ma na ten temat;( I teraz nie wiem co z tym jest musimy poszukać gdzieś głębiej. Zmieniłem nawet Rozmiar tekstur z 200 mb na 100 mb i nic:|
[Obrazek: 71048043298608618746.jpg]

MAN NG323 LCs G - #782 - SPPK Police!
Odpowiedz

#6

"'Murowice' nie jest liczbą całkowitą" - Zepsułeś gdzieś wpis w pliku cfg lub podobnym, OMSI interpretując ten plik linijka po linijce "oczekuje" jakiejś liczby a dostaje "Murowice", zapewne przypadkiem usunąłeś 1 linijkę.
Strzelam, że to ailists i wpis [aigroup]. ;)
Odpowiedz

#7
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.12.2013, 13:33 przez WaszkaG.)

Wstawiłem ailist.cfg i usunąłem rozkłady teraz w cudzysłowie nie ma nic wygląda tak " ' ' ist kekin gultiger Gleitkommawert "

A teraz po wciśnięciu OK wyskakuje jeszcze takie coś :

http://hostmat.eu/images/61446529020230450967.png
[Obrazek: 71048043298608618746.jpg]

MAN NG323 LCs G - #782 - SPPK Police!
Odpowiedz

#8
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.12.2013, 17:24 przez tomass94.)

Nadal OMSI przy czytaniu pliku "oczekuje" jakiejś liczby w tamtej linijce, wrzuć ailists na forum.
Odpowiedz

#9

Kod:
[ailist]
0
-1
23
vehicles\MAN_SD200\MAN_SD77.bus
vehicles\MAN_SD200\MAN_SD80.bus
vehicles\MAN_SD200\MAN_SD81.bus
vehicles\MAN_SD200\MAN_SD82.bus
vehicles\MAN_SD200\MAN_SD83.bus
vehicles\MAN_SD200\MAN_SD83_RLB.bus
vehicles\MAN_SD200\MAN_SD84.bus
vehicles\MAN_SD200\MAN_SD85.bus
vehicles\MAN_SD202\MAN_D86.bus
vehicles\MAN_SD202\MAN_D87.bus
vehicles\MAN_SD202\MAN_D88.bus
vehicles\MAN_SD202\MAN_D92.bus
vehicles\MAN_F90\AI_MAN_F90_Wechselbruecke.bus
vehicles\MB_W123_230E\AI_mb_w123_230e_cab.bus
vehicles\VW_Golf_2\AI_VW_Golf_2.bus
vehicles\VW_Golf_2\AI_VW_Golf_2.bus
vehicles\VW_Golf_2\AI_VW_Golf_2.bus
vehicles\MB_W123_230E\AI_mb_w123_230e.bus
vehicles\MB_W123_230E\AI_mb_w123_230e.bus
vehicles\MB_W123_230E\AI_mb_w123_230e.bus
vehicles\VW_T3\VW_T3_Van.ovh
vehicles\Opel_Manta_B\ai_opel_manta_b.ovh
vehicles\Citr_BX\BX.ovh

[aigroup]
Busses
12
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Spandau

[Obrazek: 71048043298608618746.jpg]

MAN NG323 LCs G - #782 - SPPK Police!
Odpowiedz

#10
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19.12.2013, 16:46 przez WaszkaG.)

Witam, problem został rozwiązany ale teraz mam 2 problemik :/ Mianowicie co zrobić jak mam białą teksture terenu i nie mam starych których używałem wcześniej, używałem juz nawet "Rubber on the layer":( Wygląda to tak : http://hostmat.eu/images/90691201899307872787.png

Problem został też rozwiązany:)
[Obrazek: 71048043298608618746.jpg]

MAN NG323 LCs G - #782 - SPPK Police!
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: