| Projekt Ikarus |
|
Mam takie 2 pytania do autora:
1) Czy lewar skrzyni biegów będzie ruchomy taki jak np. MAN UL2x2 ? 2) Czy będzie "template"- szablon do malowań ? ![]()
No, no wygląda naprawdę super, zresztą jak 260 w twoim wydaniu. Teraz można tylko cierpliwie czekać i mieć nadzieję, że nie będzie problemów z wydaniem z powodu braku skryptów.
Pozdrawiam Darek59
A tam radosna tworczosc od razu xD z resztq jak ktos potrafi robic tekstury to mu szablony nie potrzebne. Poza tym jak autobus wykonany jest w calosci z fototextur tym latwiej je przerobic. Czyt zmienic kolor, nie robiqc tekstury paintowej. Autobus prezentuje sie bardzo ciekawie , jest tu mnostwo klimatu tak wiec powodzenia z wydaniem
Dzięki za 700 plusów
![]() Cytat:Lewarek będzie ruchomy, tak jak w 260.Chodzi mi o to żeby dźwignia "płynnie" zmieniała swoje położenie tak jak jest w Mercedesie O305, albo Ikarusie 280.02 ![]() W Twoim Ikarusie 260.04 jest tak, że dźwignia zmienia pozycję "poklatkowo" ![]()
Będą. Muszą być. W 260.04 były.
Procesor: -
RAM: - Karta Graficzna: - System Operacyjny: - https://www.youtube.com/watch?v=-VRtaqCh-08
No jak widać nie będą, bo #4251 nie miał trilex'ów
Jednak przypuszczam, że koła mają identyczne wymiary jak w 260.04 więc w takiej sytuacji chyba będzie można po prostu zamienić plik o3d, choć mogę się mylić
Bardzo fajny autobus. Gratuluję tak świetnie odwzorowanego pojazdu. Powodzenia Patrykos w dalszych pracach nad projektem i czekam na jego wydanie.
|
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |

![[Obrazek: 8c56622b725f0.png]](https://zapodaj.net/images/8c56622b725f0.png)

, tak trzymać! Kto ma przemalować, to i tak sobie przemaluje.

Jednak przypuszczam, że koła mają identyczne wymiary jak w 260.04 więc w takiej sytuacji chyba będzie można po prostu zamienić plik o3d, choć mogę się mylić