Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Prześwitujący obiekt po skonwertowaniu do OMSI

#1

Stworzyłem sobię obiekt w 3DS Maxie i skonwertowałem go do OMSI. Lecz w niektórych miejscach jest przeźroczysty
[Obrazek: jokpOP2.jpg]
[Obrazek: VndbJhI.jpg]
Oto wpis z pliku CFG
Kod:
[mesh]
12m_3\stelarz.o3d

[viewpoint]
3

[matl]
09white.jpg
0

[matl_envmap]
Refl.jpg
0.04

[illumination_interior]
0
1
2
3
Nawet po zostawieniu samego "12m_3\stelarz.o3d" jest ten sam efekt.

Sprawdziłem też model w 3DS Maxie jak i blenderze. Wszystkie stronyt wyświetlają się poprawnie, tylko w OMSI część prześwituje
[Obrazek: 1Ofq8GT.jpg]
[Obrazek: 5VaNokk.jpg]

#2

Widać, że normalne są odwrócone. Nie orientuję się w 3ds Maxie, ale powinna być opcja "flip normals". Ewentualnie to coś przy konwercie może być, skoro w programie jest ok.
 Podziękowania za post: Rudy(+1)

#3

Dzięki wielkie, pomogło.
[Obrazek: 5VaNokk.jpg]




Użytkownicy przeglądający ten wątek: