| Prześwitujący obiekt po skonwertowaniu do OMSI | |||
|
Stworzyłem sobię obiekt w 3DS Maxie i skonwertowałem go do OMSI. Lecz w niektórych miejscach jest przeźroczysty
![]() ![]() Oto wpis z pliku CFG Kod: [mesh]Sprawdziłem też model w 3DS Maxie jak i blenderze. Wszystkie stronyt wyświetlają się poprawnie, tylko w OMSI część prześwituje
![]()
Widać, że normalne są odwrócone. Nie orientuję się w 3ds Maxie, ale powinna być opcja "flip normals". Ewentualnie to coś przy konwercie może być, skoro w programie jest ok.
| |||
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |

![[Obrazek: jokpOP2.jpg]](http://i.imgur.com/jokpOP2.jpg)
![[Obrazek: VndbJhI.jpg]](http://i.imgur.com/VndbJhI.jpg)
![[Obrazek: 5VaNokk.jpg]](http://i.imgur.com/5VaNokk.jpg)