Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Przeźroczystość w splinach

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.07.2019, 19:24 przez kewin111.)

Witam.

Edytuje sobie Linie Poziome (dostępne na forum) i mam problem:

Po edycji bmp (usunięcie tła i konwert na png) oraz edycji .sli (.bmp na .png)
i po ustawieniu splina on ma teksturę taką samą jak przed edycją (nawet po usunięciu starych bmp!)

Może trzeba gdzieś ustawić w .sli ?



[heightprofile]
-2.000
2.000
0.100
0.100
---------------------------
Textures
---------------------------

[texture]
1-1.png

---------------------------
Graphical Lanes
---------------------------

[profile]
0

[profilepnt]
-2.000
0.100
0.005
1.000

[profilepnt]
2.000
0.100
7.995
1.000

---------------------------
Paths
---------------------------

Pomogłem? kliknij +rep !
W ten sposób motywujesz mnie do działania!
Odpowiedz

#2
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.07.2019, 19:28 przez MichauSto.)

Pod [texture] 1-1.png dodaj:
Kod:
[matl_alpha]
1
jeśli chcesz ostre krawędzie linii, lub też

Kod:
[matl_alpha]
2

[matl_noZcheck]
[matl_noZwrite]
jeśli krawędzie mają być gładkie.

(drobna uwaga - opcja z gładkimi krawędziami wymaga nieco większego nakładu obliczeniowego ze strony karty graficznej, a także ułożenia spline'ów z liniami po asfalcie, w przeciwnym razie linie mogą nie być widoczne.)
[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
 Podziękowania za post: kewin111(+1)
Odpowiedz

#3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01.07.2019, 19:28 przez kewin111.)

Dziękuje!

Moim błędem było wstawienie matl_alpha przed texture
Pomogłem? kliknij +rep !
W ten sposób motywujesz mnie do działania!
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości