Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Railworks

#81

Powiedzmy tak, że ja mam kupioną wersję 2012 i mam zaaktulizowaną do wersji 2015. Gdybym kupił wersje 2015 to by były nowe pociągi i trasy?
Odpowiedz

#82

Nie, musisz kupić dodatkowe trasy i pociągi, co jest totalnie bez sensu, bo i tak są one mniej szczegółowe niż darmowe w Trainz.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#83

(05.10.2014, 11:08)Goppel napisał(a): Poza Butowicami jest jakaś kanadyjska czy francuska, ale jeżdżenie tam stozłomką jest wielce niestosowne (tak jak Citaro2 bo Berlinie w OMSI np.)

Podrzuć linka. Jest też mapa Londyńska da tramwaju CR4000.
Odpowiedz

#84

Nie mam tej mapy ani komputera chwilowo, samej mapy też zbytnio nie kojarzę, bo mi tylko mignęła przed oczami jak szukałem jakichś lokomotyw.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#85

Jak już gdzieś wspomniałem, alTerr znany nam z Mercedesów, LIAZów a ostatnio także Pożarisów zabiera się za swoją najbardziej znaną mapę do Trainza i przenosi ją do Railworksa. Jest to oczywiście UF15, czyli U-Bahn Frankfurt 2015, mapa obejmująca linie U1, U2, U3, U8 i U9, zawierająca 35km torowiska oraz 3 wagony (U2, U4 i U5). Poniżej filmik z przejazdu linią U2 wagonem U5 w tą mniej emocjonującą stronę. http://youtu.be/3SxxijAD114

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#86
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.07.2015, 17:50 przez FIFA17.)

A ja mam takie pytanko jak wgrywac dodatki do ts 501

do ts 2015
Odpowiedz

#87

O ile dobrze pamiętam, to masz w folderze z grą program Utilities czy jakoś tak , i tam potem będzie zakładka Package Manager:P
OS: Windows 11 Pro 64-bit
CPU: AMD Ryzen 7 7700
RAM: 32 GB Kingston Fury 6000 MHz
MOBO: MSI B650
GPU: AMD Radeon RX 7800XT 16 GB
D: 2 TB Kingston KC3000
Odpowiedz

#88

Chyba, że masz po prostu foldery o nazwach odpowiadających tym w folderze RW, wtedy po prostu przeciągasz i upuszczasz.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#89

Ponownie musicie mi wybaczyć post pod postem, ale po dłuższym okresie zabawy postanowiłem napisać krótką recenzję dodatku U-Bahn Frankfurt do niniejszego symulatora.

Zatem od początku:
Sieć lekkiego metra we Frankfurcie powstawała pomiędzy latami 1968 a 2010, najstarszy odcinek, czyli Odcinek A (A-Strecke) został otwarty 10 kwietnia 1968 i obejmował linię A1, pokrywającą się w całości z dzisiejszą (przedłużoną już) linią U1. Następnie powstał Odcinek B (B-Strecke) pokrywający się z częścią linii U4 i U5. Z powodu zawirowań politycznych we Frankfurcie nie ukończono jeszcze odcinka D. Warto zwrócić uwagę na sposób oznaczania pojazdów szynowych przez Frankfurckiego przewoźnika - wagony tramwajowe oznaczane są kolejnymi literami alfabetu (np. poznańskie pochodzące stamtąd GT6 były typu M, GT8 typu N, a GT8ZR typu O), natomiast wagony lekkiego metra literą U i kolejną liczbą. Rozwój sieci cały czas trwa, a pomiędzy odcinkami występują różnice w technologii - różne wagony z różnych dostaw miały drzwi na różnych wysokościach - najnowsze U5 mają zostać wprowadzone na całą sieć i zastąpić starsze U2 i U4 oraz znane mieszkańcom Śląska Pt, w związku z czym konieczne jest podniesienie peronów. Z tego względu na stacjach Südbahnhof i Schweizer Platz stare schody ruchome kończą się poniżej poziomu peronu. Wszystkie stacje na liniach U1, U2, U3, U4, U6, U7, U8 i U9 są już dostosowane do obsługi wagonami U5, problem występuje wyłącznie na linii - o ironio - U5, gdzie niektóre perony są na poziomie chodnika. Ta linia jest obsługiwana wyłącznie wagonami Pt, które jako jedyne we Frankfurcie mają rozkładane schody i pozwalają na obsługę niskich peronów.

W symulatorze:
AlTerr dał nam do dyspozycji wagon U5 i wszystkie linie, które można nimi obsługiwać, a także fragment linii U5, jednak oficjalnie nie jest on dostępny. Brak linii U5 nie jest szczególnie odczuwalny, wszystkie linie są bardzo ciekawe i przyjemnie się jeździ. Do mapy i wagonu dołączona jest obszerna dokumentacja wyjaśniająca wszystko, co nam potrzebne, a także oprogramowanie do zapowiedzi przystankowych i prawdziwe (świetne i wyczerpujące temat!) zapowiedzi. Osobny program wymusiły limitacje symulatora i skomplikowanie komunikatów.

Mapa:
Jak już wspominałem mamy do dyspozycji linie U1-U9 bez linii U5. Po drodze spotkamy wiele ciekawych krajobrazów, choćby przepięknie wyglądającą wieżę (telewizyjną?) niedaleko stacji Ginnheim obsługiwanej przez linie U1 i U9, śliczną stację Zoo czy Alte Oper na trasie linii U6 czy U7, gdzie jest co podziwiać, mimo, że stacje są pod ziemią. W sumie do zwiedzenia mamy 8 linii, w sumie 109,7 kilometra (chyba w jedną stronę, nie podają), autor postarał się o odpowiednie sesje, dzięki czemu wystarczy załadować grę, zalogować się do IBIS i nie musimy martwić się o zwrotnice. Ciekawym i pomocnym elementem są tabliczki na każdym przystanku wyznaczające miejsce, w którym należy się zatrzymać w zależności od długości składu.

Tabor:
Do dyspozycji otrzymaliśmy dwie odmiany wagonów U5: dwuczłonowy U5-25 i czteroczłonowy U5-50. Pojazdy wyposażone są w działające wyświetlacze zewnętrzne i wewnętrzne oraz brygadówki, IBIS, dwa tryby otwierania drzwi (centralnie i CG) i kierunkowskazy, a także wycieraczki. Oczywiście pojazdem można sterować przyciskami na pulpicie. Niestety nie działa tryb automatycznego włączania i wyłączania oświetlenia wewnętrznego, a także lusterka. Początkowo pojawia się problem z wyczuciem zadajnika jazdy i często przypadkiem wdraża się hamowanie awaryjne.

Ogólna ocena:
Mapę znam od 2011 roku, kiedy to zadebiutowała w pierwszej wersji w symulatorze Trainz. Od tej pory była stale rozwijana, aż do momentu, kiedy AlTerr zadecydował o przesiadce na TS15. Już wtedy byłem zauroczony linią U3 i do dziś chętnie do niej wracam. W Railworks wszystko wygląda lepiej i jest płynniejsze, dodatkowo cienie dają oszałamiający efekt, kiedy wyjeżdża się z tunelu. Wagon po wyczuciu zadajnika jazdy prowadzi się świetnie, otoczenie również jest świetne, aczkolwiek zdarzają się problemy z sygnalizacją świetlną, która lubi nas po prostu nie wypuścić, mimo, że odcinek jest pusty a następny sygnał zezwala na jazdę. Są to jednak drobne wady, które zupełnie nie przesłaniają zalet dodatku. O ile oficjalne dodatki do Railworks nie są jakieś super i nie są warte swojej ceny, tak ten naprawdę jest wart tych 100 złotych. Screeny z dodatku można obejrzeć w temacie "Wasze screeny z innych gier", zapraszam i szczerze polecam dodatek.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz

#90
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.07.2015, 18:10 przez Lokführerfahrsimulator.)

Moim zdaniem autor powinien wydać (nawet jako osobny DLC) paczkę taboru, która zawierała by wagony U4, U3 i U2e. Większość linii jest obsługiwana przez wagony U5, jednak często spotykany jest również U4, który nie jest dostępny w symulacji. Pomijając już to, że na ulicach jest pusto jak na wsi. W tak dużym mieście powinien być zdecydowanie większy ruch, tym bardziej w centrum.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości