Robienie tekstur bazując na wzorach w formacie .psd i konwertowanie ich na dds w paintnecie | ||||||
02.10.2016, 00:02
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.10.2016, 00:20 przez kontousuniete_16023.)
Jak robić repainty na te MANy? Bo .rpc znaleźć nie mogę, a chyba czeba przez RepaintToola konwertować?
Templatki masz w formacie .psd, który jest rozszerzeniem Photoshopowskim.
Szpec od HOFów, bitmap i malowań
Mój wkład do OMSI2: - Projekt ZTM - poznańska modyfikacja. - Kruger+ dla NG312 PL W realu: strażak, ratownik, realizator dźwięku, szpec od oświetlenia, okazyjnie fotograf. Dzięki za 100 rep!
Tak, wiem, ale ja umię robić tylko w Paint.net a w PS już nie. Czyli co miałbym zrobić aby zrobić malowanie, ale przez Paint.net-a?
Zainstalować plugina do Paint.Neta do obsługi formatu .psd ▶ https://psdplugin.codeplex.com/
Edit: Chciałbym zrobić repaint do MANa, lecz wymagany jest kanał alfa... Właśnie, nie wiem jak zrobić kanał alfa w Paint.Net :V Pomoże ktoś? Edit zwei: Po namalowaniu tekstury i odpaleniu w Omsi MAN jest cały srebrny - na 1000% to jest przez brak kanału alfa ![]()
Ciekawe jak ustawię 25%, skoro krycie nie jest ustawiane w procentach, tylko w skali 0-255
![]()
Procenty faktycznie są w innym programie, stąd mój błąd, ale to chyba nie trudno się domyślić, że w takim razie chodziło mi o wartość równą 25.
Tych ustawień w .dds jest mnóstwo. Jak mam poustawiać, aby mieć swoją (nie) ładną teksturę?
Mi chodzi o właściwości zapisu, typu DDX3, jakieś alfy czy inne duperele. Te 25 umiem ustawić.
| ||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |