Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Różnice pomiędzy JELCZem 120M i PR 110 oraz PeeRką na licencji Berlieta...

#1

Witam
Mam pytanie:
Czym się różni 120M od PR110 na licencji Berlieta oraz bez licencji ?
Proszę o szczegółową odpowiedź.;)
[Obrazek: vkAhNHZ.png]
/ / pause1 / <- dzięki za autograf;)
Odpowiedz

#2

Zależy o jakiej generacji 120M mówisz, bo jest ich dosyć dużo, ale podstawową różnicą między PR110 a pierwszymi seriami 120M jest ilość otwieranych okien na pasażerce, w 120M jest ich więcej:)
~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
Odpowiedz

#3

I chyba w 120M jest ucięty świetlik.
[Obrazek: vkAhNHZ.png]
/ / pause1 / <- dzięki za autograf;)
Odpowiedz

#4
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16.09.2013, 11:33 przez siwy_Snk.)

Porównując ogólnie PR110 do pierwszej 120m to:
-inny świetlik
-w 120m mniejsza szyba tylnia
-zmodyfikowany pulpit
-inne silniki
-zmieniony tylny zderzak (a właściwie światła)
-inny kratka chłodnicy
Odpowiedz

#5

Główną różnicą jest minimalna różnica długości.
[Obrazek: 71972199532229830538.png]
Odpowiedz

#6

A różnice pomiędzy PeeRką na licencji Berlieta, a tą bez ? Tylko to logo ?:P
[Obrazek: vkAhNHZ.png]
/ / pause1 / <- dzięki za autograf;)
Odpowiedz

#7

Licencyjny Jelcz czyli PR110U praktycznie nie różnił się niczym od PR110M tyle że PR110M był produkowany po wygaśnięciu licencji Berlieta więc chyba niczym no chyba że jakimiś skromnymi udoskonaleniami.
[Obrazek: 71972199532229830538.png]
Odpowiedz

#8
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17.09.2013, 17:14 przez Kremik.)

Dokładnie PR110U różnił się od PR110M tym że charakterystyczne szybki trójkątne przednie były mniejsze oraz posiadał on zaczep do holowania z przodu.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości