Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Rozszerzenie X - import blender

#1
Photo 

Siemka jak otworzyć plik ''x'' w blenderze?
alegancko
Odpowiedz

#2

przekonwertować go do rozszerzenia obsługiwanego przez blendera
Patrząc zawsze przed siebie, myśląc o tym, jak zrobić jeszcze więcej, osiągniesz stan umysłu, w którym nie ma rzeczy niemożliwych.
Odpowiedz

#3

(04.01.2019, 17:52)Szaszpol napisał(a): przekonwertować go do rozszerzenia obsługiwanego przez blendera
A jak?
alegancko
Odpowiedz

#4

Ewentualnie można skorzystać z Blendera v.2.49b i w nim wbudowany jest import plików .x.
Odpowiedz

#5

(04.01.2019, 19:34)Pablo_Osw napisał(a): Ewentualnie można skorzystać z Blendera v.2.49b i w nim wbudowany jest import plików .x.

mam problem unkown file error
alegancko
Odpowiedz

#6

https://github.com/littleneo/directX_blender — nieoficjalny importer do Blendera 2.67 wzwyż (obsługuje tylko tekstowy format DirectX .x)

Jeśli zaś masz możliwość wyboru innego formatu niż .x, do przenoszenia plików do Blendera polecam format FBX — tekstowe mogą powodować błędy konwersji w przypadku współrzędnych, wektorów normalnych etc. (konwersja liczb zmiennoprzecinkowych między formatem dziesiętnym a binarnym).
[Obrazek: MydO7iC.jpg]
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆
Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
 Podziękowania za post: panroprisan(+1)
Odpowiedz

#7

Do zamknięcia!
alegancko
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości