Rzucanie cienia przez budynek | |||
Jako że nikt nie pomógł, a sam doszedłem do tego jak uzyskać taki efekt, to się podzielę, może się komuś przyda.
![]() A więc, mamy przykładowy pliczek .sco: Kod: [friendlyname] Kod: [light_enh_2] Całość powinna wyglądać mniej-więcej tak: Kod: [friendlyname] @pks, racja, poprawione. ![]()
Wystaczy wpis [light_enh_2], [new attachment] jest od "przyklejania obiektow" np. tabliczek z numerami linii do slupka przystankowego.
Zastosowałem Waszą poradę i owszem działa, jednak w logu dla każdego obiektu z takim "mykiem", wywala error. Trochę poszperałem i zauważyłem, że dodając do modelu wpis:
[matl_change] NazwaTeksturyNaObiekcie.dds 0 error w logu znika, a cień ładnie się pojawia. Zastanawiam się jednak i tu pytanie do znawców - co bardziej obciąża grę - error w logu, czy też ten wpis w cfg?
Zapraszam na profil poświęcony mojej twórczości - projektowi mapy Krakowa do OMSI 2
https://www.facebook.com/3DStudioByBUSER/ | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |