Solaris Urbino 12-Różnice |
Witam.Wie ktoś jakie są różnice między Solarisami Urbino 12 II a III generacji?
OS: Windows 11 Pro 64-bit
CPU: AMD Ryzen 7 7700 RAM: 32 GB Kingston Fury 6000 MHz MOBO: MSI B650 GPU: AMD Radeon RX 7800XT 16 GB D: 2 TB Kingston KC3000
Mają troszkę inny tył. Szczególnie jeśli chodzi o lampy. Możesz sobie porównać Su 15 i Alpino (w Omsi). Są całkiem dobrze zrobione.
Jezuuu, jak ja nie napiszę, to nikt nie napisze konkretnie...
Właściwie mam wrażenie, że różnią się tylko lampami (w kwestii wyglądu zewnętrznego, bo pulpit to tylko i wyłącznie zależy od zamówienia). Zmianie w wersji III uległy przednie i tylne lampy oraz zespolony kierunek ze stopem na górze z tyłu. Wersja II przednie lampy (potwornie brzydkie) ma takie: ![]() Gdzie trójeczka ma nowy pas, który wygląda znacznie lepiej: ![]() Tył w starszej dwójce to stare trójkątne lampy z jednym dzielonym światłem na górze (kierunek + stop) ![]() Natomiast nowa trójka ma pas lamp, a na górze dwie osobne lampy dla kierunkowskazu i stopu ![]() Do tego można doliczyć kosmetyczne zmiany w zderzakach, by dopasować nowe pasy lamp oraz odrobinę węższy pas "obejmujący" tylną część autobusu (pomiędzy tylną ścianą a ostatnią szybą). Ponadto mam wrażenie, że starsze dwunastki nie miały bocznego wyświetlacza.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Miały ale montowany na szybie bocznej i akurat roznice ktore opisales mozna róznie interpretować. Bo np. http://phototrans.pl/images/photos/origi...512594.jpg tutaj mamy III ale z pierwszą wersją blendy tylnej która miała mniej świateł ale za to miała nowe wnętrze i przód, a rocznik 2004, a niby III jest od 2005.
Wysyłane z mojego GT-I8190 za pomocą Tapatalk 2 Zbyt wysokie mniemanie o sobie przysparza problemów.
Jest jeszcze różnica we wnętrzu, w III generacji każda lampa jest w innej obudowie a w II generacji jest pas lamp (wszystkie lampy przykryte są jedną, podłużną obudową)
Udzielam bezpłatnej pomocy na forum, pomoc na PW wyłącznie ODPŁATNIE.
TUF GAMING X570-PLUS + 5800X + RTX3060Ti 12GB + 32GB RAM Dziękuję za 400 punktów reputacji! ![]()
No we wnętrzu są wyloty/wloty powietrza w III generacji , a w II nie ma wylotów
![]()
Witam!
Wrócę do tematu: Zdecydowanymi moim zdaniem różnicami są: -w II gen. górna część przodu pojazdu jest zaokrąglona, a w III generacji jest zbliżona do prostokątu -różnią się bokiem pojazdu obok szyby kierowcy( jest inaczej zbudowany) -krakowskie II nie posiadają blokady połówki pierwszych drzwi, a III posiadają -inny układ siedzeń w środku -bak znaduje się w innym miejscu -drzwi kierowcy -generalnie przód pojazdów( wygląd, układ świateł) -wyświetlacz boczny w II gen. znajduje się z przodu we wnętrzu za szybą, a w III gen. z przodu, ale przeważnie jest nad szybami -inny tył pojazdów( obecność prostokątnego światła, które się zapala podczas hamowania pośrodku oraz inny układ świateł) - UII posiadały silniki EURO 3, a UIII posiadają silniki EURO3- EURO6 @mattez: te drzwi są również w najstarszych III generacjach, więc drzwiami się nie różnią. Te Solarisy mają trochę podobieństw( przykłady: obniżenie przedniej szyby po stronie chodnika, miejsca siedzące- konkretnie fotele, drzwi, podobna konstrukcja z kilkoma różnicami- największymi w przypadku położenia baku przez co zmienił się układ siedzeń, prawie identyczny pulpit na początku). Pozdrawiam i kasuję kotlet (Kto?- w sygnaturce) OmniCity
Matko, ale bzdury. Druga i trzecia generacja ma niewiele wspólnego ze sobą. Ot, ta sama fabryka, te same światła wewnętrzne. Jednak kratownica, bryła, zastosowane technologie, materiały, wyposażenie itd. diametralnie się różnią i nie ma tu co porównywać. 3 generacja powstała od podstaw, została zaprojektowana od nowa przez Niemców. Różnica jest jak między MANami A10 a A21 - zupełnie inna konstrukcja, zupełnie inne czasy, to nie jest tylko drobny facelifting jak w wypadku A21 i A21 Lion's City.
Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
@OmniCity: kieleckie SU12 I i lubelski SU15 I posiadają blokadę połówki, więc to bzdura. Krakowskie mają po prostu niemieckie sterowanie. I nie tylko przód pojazdu u góry w SU I/II jest zaokrąglony, a cała góra, narożniki przednie i tylne, i wzdłuż całego boku. W SU III gen są już skośne.
W środku: design w SU I/II i III jest podobny, ale inne są materiały wykończeniowe między pierwszymi a trzecią generacją, inne listwy dookoła okien, inaczej mimo wszystko wygląda dach (chociaż zasadniczo jest bardzo podobny, śrubki mocujące klapy tuż przy oknach, panele nadokienne gładkie, zaokrąglone, środkowa część perforowana) - różni się rodzajem plastiku oraz odcieniem paneli.
Marszałek polny Bernard Law Montgomery:
" Ja sam przebiłem sobie drogę przez Afrykę i uczestniczyłem w wielu bitwach. Myślę jednak, że to, co osiągnąłem, nie dorównuje temu, co osiągnął marszałek Rokossowski." |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |