Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Solaris Urbino III Pack (Sobol3D)

#41

witam, mam problem z tym komputerkiem (nie znam nazwy) w SU18 III Olsztyn. a mianowicie, nie mogę wbić trasy oraz linii, mogę wejść przyciskami w ekranik (zakładke) w w której ustawia się kierunki, ale gdy klikam w cyferki nic sie nie dzieje
Odpowiedz

#42

Sobole, bardzo dziękuję za świetny addon do OMSI 2, te autobusy uwielbiam. Chciałbym zapytać, czy da się zrobić za pomocą setvaru wersję Solaris Urbino 12 CNG z silnikiem Cummins, ale tylna część autobusu pozostałaby w wersji Euro 5? Dziękuję.
Odpowiedz

#43

obecnie się nie da, być może zmienie to w następnej aktualizacji żeby tylna ściana była niska zamiast wysokiej
[wymoderowano - Ik132]
2.1. Wulgaryzmy /+70%
Odpowiedz

#44
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 9 godzin(y) temu przez JosephJoe7.)

(15.03.2025, 20:21)Sobol3D napisał(a): obecnie się nie da, być może zmienie to w następnej aktualizacji żeby tylna ściana była niska zamiast wysokiej

Dziękuję bardzo za odpowiedź, byłoby wspaniale, chciałbym dokonać korekty w zależności od miasta Ostrawa i bardzo pomogłoby to zachować realizm. Poza tym autobusy CNG są świetne, zwłaszcza silnik Cumins brzmi jak prawdziwy. Jest to specjalna wersja Euro 6, ale silnik w tylnej części zgodny z Euro 5.
Odpowiedz

#45
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 6 godzin(y) temu przez piotr465pl.)

1. Nie słychać głosów pasażerów
2. AI stoi w miejscu
3. Czy będzie opcja w U12 3D mniejszej rzezni na rzecz większej liczby siedzeń od przodu?
Odpowiedz

#46

Zacznę tak:
[Obrazek: thJs4fI.png]

Stała się rzecz niesłychana - Mateusz wymodził taki model, że nie tylko zachęcił mnie do odpalenia OMSI, ale też zatrzymał mnie przy tej irytującej, niestabilnej i kapryśnej grze przez siedem godzin ciągiem. To więcej, niż na nią poświęciłem przez cały 2024 rok! Na screenie dzienny przebieg o wartości 91km i numer zmiany z Lemmentalu V3, jakby ktoś miał ochotę powtórzyć ten wyczyn xD

A co do modelu, to jest po prostu fenomenalny! Mówię o całym "feelingu", jaki daje postawiony w grze autobus - dźwięki na najwyższym poziomie zadowalają przekonująco burczącym DAFem i świszczącym retarderem Voitha, drzwi wesoło klekoczą, kiedy odbijają się pod koniec ruchu otwarcia lub zamknięcia, układ zawieszenia pneumatycznego posapuje przy poziomowaniu autobusu. Wszystko brzmi czysto i prawdziwie. Poza dźwiękami mamy tu do czynienia z bardzo szczegółowo wymodelowaną i pięknie oteksturowaną bryłą 3D, która wyciska co tylko się da z prehistorycznego "silnika" "graficznego" OMSI i wygląda jak nic dotychczas w naszej grze. Jednak co zasługuje na największą pochwałę to pełna dowolność w konfiguracji modelu. Ten sam model może przedstawiać autobus z początku lub końca produkcji, mieć silnik Diesla lub CNG, drzwi mogą otwierać się na zewnątrz lub do środka, a do wyboru mamy kilka różnych pulpitów. Każda z tych zmiennych ma przypisane odpowiednie dźwięki, więc drzwi odskokowo-przesuwne brzmią inaczej, niż otwierane do środka z początków produkcji. Detale, które możemy sobie wybierać są bardzo dopracowane - reflektory LED czy ksenonowe nie tylko świecą inaczej, ale też efekty ich rozświetlania się są różne. Miałem niezłą zabawę przygotowując sobie malowania dla wszystkich podwykonawców, którzy jeżdżą po Lemmentalu, kiedy mogłem wymyślić sobie konfigurację tego samego modelu dla każdego z nich:
[Obrazek: SmF1VM1.png]
[Obrazek: Z1n20xI.png]

Skrypty, jakie "siedzą" w tych modelach to ich kolejna mocna strona - model nie tylko brzmi jak prawdziwy, ale też zachowuje się podobnie. Podczas jazdy niepokoić nas będą różne mniej lub bardziej dokuczliwe usterki - czasami trzeba kilka razy otworzyć i zamknąć ponownie drzwi, innym razem musimy użyć "kluczyka", bo z komunikatem o pożarze w komorze silnika jeździć nie wypada :E Autobus elegancko kładzie się w zakrętach, jak na wyrób z Bolechowa przystało.
[Obrazek: wkeIKvK.png]

Dodatkowo klimatu dodaje radio na skrypcie @Anonim17PL, które można sobie przełączać, ściszać i podgłaśniać z poziomu panelu w kabinie - nie sądziłem, że aż tak mnie kupią leniwe, niedzielne audycje w radiowej "Dwójce", ale to chyba właśnie połączenie jednej z moich ulubionych map, świetnych dźwięków, rozmaitych "niespodzianek", które wyskakują na pulpicie i brzdękającego w tle radyjka sprawiły, że jazda tym modelem była dla mnie aż tak przyjemna.

Dla osób tworzących repainty template jest czystą przyjemnością w obsłudze, wszystko jest logicznie i wygodnie rozłożone, a w paczce są nawet przetłumaczone na wiele języków naklejki i tabliczki, a nawet plastikowe osłonki zasłaniające (działające prawidłowo!) kurki awaryjnego otwierania drzwi - wystarczy je podlinkować w pliku .cti swojego repaintu i nie trzeba kombinować z tworzeniem swoich własnych czy zamienianiem tekstury źródłowej w folderze Texture modelu.

Jedyną "wadą" jest brak jakiegoś wyświetlacza SIP we wnętrzu modelu, ale wiem, że w przyszłości się pojawi - obecna wersja jednak go nie posiada.

Gorąco polecam ten model.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości