Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Spline exporter- czyli jak to działa?

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.08.2013, 15:15 przez Captain Claw.)

Otóż w edytorze jest opcja spline-exporter. Pomyślałem, że stworzę obiekt z kliku splinów by potem zrobić dokładniejsze skrzyżowanie. Z początku byłem optymistycznie nastawiony do tego, edytor wyeksportował mi plik x, potem ja prze-konwertowałem do o3d, zrobiłem folder ze skrzyżowaniem, ale, no właśnie... Obiekt jest przezroczysty, a jak spojrzę od dołu jest biały. Co z tym fantem zrobić? Podejrzewam, że edytor nie wyeksportował mi tekstury...
[Obrazek: 39457463518228505477_thumb.jpg]
[Obrazek: t8ze.png]

#2

Wczytać w blenderze musisz go i że tak powiem przypomnieć mu jaką teksture powinien mieć dany obiekt.
 Podziękowania za post: Captain Claw(+1)

#3

Rozwiązane, do zamknięcia, a dla Ciebie plus:)
[Obrazek: t8ze.png]




Użytkownicy przeglądający ten wątek: