Sposób na eksport obiektów z Blenderów 2.68, 2.70 i 2.71 | |||
W końcu znalazłem sposób na eksport obiektów z najnowszych Blenderów.
1. Pierwszym krokiem jest odpowiednie ustawienie tak, aby móc eksportować pliki DirectX.X ![]() 2. Kolejnym krokiem będzie wybór eksportu do tego rozszerzenia dla tworzonego obiektu ![]() 3. W kolejnym kroku, musimy tak ustawić wszystko jak na załączonym obrazku, po czym ustalamy nazwę pliku *.x, a następnie klikamy na eksport pliku ![]() 4. Pozostaje nam już tylko przekonwertować plik z *.x na *.o3d ![]() Życzę powodzenia w tworzeniu obiektów ![]()
Potwierdzam w 100 procentach, że ta metoda działa i nie musimy tworzyć obiektów głównie w Blenderze 2.49.
Zrobiłem prosty obiekt szybkim sposobem i... w Edytorze był widoczny w normalny sposób.
Otrzymuję zapytania, jak dojść do momentu w opcjach, w którym to ustawiamy, że chcemy eksportować do pliku *.x.
Klikamy: FILE -> USER PREFERENCES -> ADD-ONS -> IMPORT-EXPORT -> DIRECTX.X FORMAT i zaznaczamy ptaszkiem, że chcemy z tego formatu korzystać. Podczas samego eksportu do pliku *.x niczego nie zmieniamy, tylko tak jak na zdjęciach: LEFT HANDED na RIGHT HANDED oraz Y na Z. Dalej postępujemy tak samo jak w Blenderze 2.49.
A ja nic nie zmieniam w opcjach eksportu, tylko w konwerterze do OMSI zaznaczam dodatkowo dwie ostatnie opcje. I też działa.
Marszałek polny Bernard Law Montgomery:
" Ja sam przebiłem sobie drogę przez Afrykę i uczestniczyłem w wielu bitwach. Myślę jednak, że to, co osiągnąłem, nie dorównuje temu, co osiągnął marszałek Rokossowski."
Jeżeli tego się nie zmieni, obiekty będą przewrócone. Zmiana z Y na Z ustawia obiekty w prawidłowy sposób.
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
3 gości |