Świecące w nocy obiekty |
Witam, mam taki problem z obiektami stworzonymi w programie 3D Builder. A mianowicie, po zachodzie słońca, gdy jest już ciemno, tekstury "świecą".
![]() Czy ktoś zna może rozwiązanie tego problemu?
Może przepuść je przez blendera i tam wyeksportuj? Miałem kiedyś też problem i ponowny eksport w innym programie przyniósł rezultat.
spróbuj przesunąć latarnie o jakieś pół metra w jakąś strone, zapisz mape i zobacz ponownie, bo czasami to ilość źródeł światła robi takie cyrki.
[wymoderowano - Ik132]
2.1. Wulgaryzmy /+70%
Kolejne dwa rozwiązania to dodanie tekstury nocnej oraz wygenerowanie lightmapy na nowo.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Mi się wydaje że to są złe właściwości materiału ambient, diffuse, specular - któraś z tych wartości jest źle ustawiona (zwłaszcza jeśli obiekt jest w 3ds max tworzony). Tu chyba o ambient będzie chodzić.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |