| Tekstura rozkładu jazdy |
|
Skąd OMSI bierze teksturę rozkładu jazdy (schedule.bmp)? Z tekstury w modelu czy z katalogu Omsi/textures? Próbuję zmienić sobie w autobusie tę teksturę ale nie potrafię rozkminić jak to działa.
W folderze z teksturami autobusu oraz w Omsi(omsi2)/Textures mam oryginalny plik schedule.bmp i mój zmieniony o nazwie schedule2.bmp. Na obiekt nałożona jest tekstura schedule2 (w blenderze). W cfg mam wpisane: Po aktywacji rozkładu pokazuje się podstawowa tekstura, a nie moja. Zmieniam więc wpis na taki:
Ja, po prostu nie grzebałem w żadnych plikach CFG, zrobiłem kopię starego rozkładu, wkleiłem mój o tej samej nazwie, potwierdziłem podmianę. W folderze texture w modelu też podmieniłem i jest cacy
Pozdrawiam
Udzielam bezpłatnej pomocy na forum, pomoc na PW wyłącznie ODPŁATNIE.
TUF GAMING X570-PLUS + 5800X + RTX3060Ti 12GB + 32GB RAM Dziękuję za 400 punktów reputacji!
I tę teksturę Masz w każdym modelu. A mi zależy żeby była w tym jednym konkretnym wozie. I tu jest haczyk.
Nie. Każdy model ma swoją teksturę i w każdym innym możesz sobie dać jakąkolwiek chcesz jaka Ci się podoba. Każdy model wyposażony jest w plik Schedule.bmp, bo jest on niezbędny do działania rozkładu. Zmiana wpisów w pliku .cfg spowoduje, że OMSI będzie szukało pliku Schedule2.bmp,a obiekt przyjmie tylko plik Schedule.bmp
![]()
Ok. Odpaliłem Blendera i od nowa oteksturowałem rozkład teksturą schedule.bmp (tą oryginalną). Teraz teksturka się zmienia elegancko ale nie wyświetlają się przystanki. Nawet jak przywrócę oryginalną teksturę z np. MANa NG272. Stawiając na mapie jakikolwiek inny autobus niż mój (SU12 CNB) to w nich rozkłady normalnie działają. Rozkład zaczyna także działać gdy przywrócę oryginalny plik o3d z rozkładem zrobiony przez CNB.
|
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |

![[Obrazek: 71972199532229830538.png]](https://hostmat.eu/images/71972199532229830538.png)