Wielkość mapy = mniejsza wydajność |
Witam ! Chciałbym się was zapytać o pewną rzecz: Czy im większa jest mapa tym bardziej jest FPS-ożerna ? (mam na myśli na serio dużą mapę
![]()
Wszystko zależy od gęstości ustawienia obiektów scenerii, ich ilości oraz wagi tekstur porywającyxh te obiekty. Logicznie im większa mapa tym więcej obiektów scenerii... Sama ilość kwadratów podłoża mapy raczej nie wpływa znacząco na obciążenie zasobów.
Przykładem jest Kraina, szczególnie w rozszerzonej wersji. Jest na prawdę duża (ponad 200 tile'i), jednak obiekty nie są gęsto rozmieszczone, to też mapa jest stosunkowo lekka.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |