Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Zawieszanie się gry na własnej mapie.

#1

Witam.

Od kilku tygodni miewam dosyć denerwujący problem. Budując Golczewo w edytorze wszystko wydaje się w porządku, gra chodzi poprawnie, ale za to w logfile pojawia się "could not lock light map - error: texture load", a po wejściu do samej gry po 20-30 sekundach obraz się zawiesza, dźwięk i reszta rzeczy działają. Jedyne co opisuje logfile to błąd P.Render. Instalowałem DirectXa, Net Frameworka tysiemset razy, tak samo z MapToolsem i pierdyliardem innych rzeczy. Nic nie działa. Piszę z tym tutaj, ponieważ już mam ogółem tego dość i nie mogę znaleźć żadnego rozwiązania. Dodam, że to dzieje się tylko i wyłącznie na Golczewie, na żadnej innej mapie nie doświadczyłem tego błędu. Kiedy znów będę chciał spróbować, podrzucę logfile, ale nie mam ochoty już sobie bardziej psuć humoru tego wieczoru.

Pozdrawiam,
KMS.
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
Odpowiedz

#2

Jedyne rozwiązanie tego problemu to przywrócenie sobie wcześniejszej wersji mapy z backupu, omsi sobie popsuło global.cfg i się on do niczego nie nadaje.
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

 Podziękowania za post: KMSzczecin(+1)
Odpowiedz

#3

Zrobiłem poraz enty spójność i jak na razie działa.
[Obrazek: sYPhfuv.png]
Moje projekty: Golczewo, Szczecin Prawobrzeże

[Obrazek: tbAFzek.png]
Zakład Północny w Gdyni, S.H. w Szczecinie
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: